Asus A7v266-E en Alpha 8045T

Pagina: 1
Acties:

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31
Ik wil weten of deze combinatie past.

In het eene topic lees ik van wel en in de andere weer van niet.

Het schijnt zo te zijn dat het op nieuwere revisies wel past.

Nu is mijn vraag is er iemand die onlangs een Asus A7V266-E
met deze koeler heeft gekocht en mij dus metz ekerheid kan vertellen dat dit past.

Verwijderd

Ik heb er een Swiftech MCA462 opzitten, en die is qua grootte vergelijktbaar met een dikke Alpha

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik kan het je niet met zekerheid zeggen, maar als het swiftech blok past, dan past jou alpha ook wel. Ze worden allebei via de 4 gaten rond de socket gemonteerd, dus ik denk dat het wel goed zit.

Als aanvulling, ik heb een dangerden maze 2-2 op dit mobo zitten en dat past ook zonder problemen.

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Dracula
Ik ga het gewoon aanschaffen en ik zie wel wat of het past.

Nog een ander vraagje ik dacht er aan om een Athlon XP 2000
te kopen en dan samen met Alpha PAL8045T (Papst 8412NGM fan).

Is dit een goede combinatie om de CPU op een aangename temp te houden (ook als het warm is in huis) en de boel niet of nauwelijks wordt overgeklokt?

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 16:07 schreef Dracula het volgende:
Ik ga het gewoon aanschaffen en ik zie wel wat of het past.

Nog een ander vraagje ik dacht er aan om een Athlon XP 2000
te kopen en dan samen met Alpha PAL8045T (Papst 8412NGM fan).

Is dit een goede combinatie om de CPU op een aangename temp te houden (ook als het warm is in huis) en de boel niet of nauwelijks wordt overgeklokt?
Ja hoor :)

• Dracula
txs.

Verwijderd

ligt eraan welke versie je hebt... als je rev. 1007 of hoger hebt past het... (uit mijn hoofd)

• Dracula
Was het al niet makkelijk een moederbord kiezen nu zit ik dus hier weer mee.

Nog een vraag aangezien ik nog steeds beetje twijfel over me moederbord past deze koeler eventueel ook op en Soltek SL75DRV4?

Heb een hoop goede revieuws over dit board gelezen alleen de reden dat ik twijfel tussen dit bord en de asus is omdat asus altijd zeer betrouwbaar is en ik er zelf erg prettige ervaringen mee heb en soltek en niet al te bekent merk is/was.

Aan de andere kant wordt de soltek wel steeds als beste of als een van de beste getest.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik heb die combi.
icm met een AThlon 1600+@1610

het blijkt dat de condensatoren er op verschillende manieren op kunne zitten (daar moet je in de winkel dus een naar kijken)
had er een topic voor gemaakt:
[topic=423219/1/25]
hoop dat het duidelijk genoeg is.

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ygidorp/Public_html/pc3.jpg

Neemaar! het past :)

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Vriend van mij heeft die combinatie ook.. Zijn trouwens al topics over geweest :P

• Dracula
Op woensdag 27 maart 2002 20:21 schreef AMDude het volgende:
Vriend van mij heeft die combinatie ook.. Zijn trouwens al topics over geweest :P
Ja dat er al topics over zijn geweest heb ik gezien alleen de een zegt dus ja het kan en de ander zegt nee het kan niet dus was beetje de weg kwijt zeg maar.

Maar goed oke mag er dus vanuit gaan dat op revisie 1.07 die heatsink zou moeten kunnen passen.

• Dracula
Het past dus.
Pagina: 1