Xbox + Kopieren (HDD)

Pagina: 1
Acties:

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:42
Oke heb dus net zon ding aangeschaft en nu is mijn vraag (heb nog geen spellen) of het mogelijk is spellen naar de HDD van de xbox te kopieren zonder dat je de originele cd nodig hebt nadat hij gekopieerd is?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wat denk jezelf?

Elect a clown, expect a circus.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ja joh, das geen probleem... alles hebben ze goed beveiligd, maar dit hebben ze vergeten :+

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Joehoe dat ding is van microsoft. Denk je echt dat die dat toelaten in de software? Microsoft wil overal geld voor zien. Valt mee dat je niet moet betalen voor het lenen van software. Dat als je software koopt t moet regristireren enzo >:)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Het antwoord is dus nee... MS heeft inderdaad een hele hoop aandacht besteed aan kopieerbeveiligingen en zo. Het is zelfs niet eens mogelijk om de HD te benaderen om je geripte muziek te down- of uploaden.

HD gebruikt zelf ook een of ander encryptie-systeem wat het IDE-protocol wel heeft, maar tot op heden nog nooit gebruikt is, geloof ik. De HD is wel te kraken, maar dan heb je geloof ik wel dure signaalanalysers nodig om met de hand elektrische signaaltjes op te gaan sporen.

• Peertje
  • Niet online
Dit is gewoon een kwestie van tijd. Over een tijdje kan het vast wel :)

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:01 schreef FastBunny het volgende:
Joehoe dat ding is van microsoft. Denk je echt dat die dat toelaten in de software? Microsoft wil overal geld voor zien. Valt mee dat je niet moet betalen voor het lenen van software. Dat als je software koopt t moet regristireren enzo >:)
Oh ja, da's waar ook... Sony en Nintendo zijn liefdadigheidsinstellingen die het gratis verspreiden van software alleen maar toe staan te juichen. |:( Dooooooh.
Veel domme posts gezien, maar dit... Jij denkt dat de PS3 even simpel te kraken zal zijn als de PS2?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 17:46

dominic

will code for food

Het is best mogelijk denk ik om een preinstalled versie van een spel op de HDD van de XBox te zetten (Door de HDD in je PC te knallen).

Maar denk wel dat je voor het daadwerkelijk spelen van het spel de originele CD in dat ding moet hebben zitten.

Download my music on SoundCloud

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 27 maart 2002 13:07 schreef Peertje het volgende:
Dit is gewoon een kwestie van tijd. Over een tijdje kan het vast wel :)
Zullen wij om 50 euro wedden dat het niet voor 31 december 2002 is gelukt om de x-box hd te benaderen?

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 27 maart 2002 13:09 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Oh ja, da's waar ook... Sony en Nintendo zijn liefdadigheidsinstellingen die het gratis verspreiden van software alleen maar toe staan te juichen. |:( Dooooooh.
Veel domme posts gezien, maar dit... Jij denkt dat de PS3 even simpel te kraken zal zijn als de PS2?
Dat zeg ik niet. Heb zelf een PS2 en betaal netjes voor me spellen. Wat ik bedoelde was dat het van MICROSOFT is. En die met XP ook al van die belachelijke dingen verzinnen om geld te vangen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• raptorix
Op woensdag 27 maart 2002 13:12 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Heb zelf een PS2 en betaal netjes voor me spellen. Wat ik bedoelde was dat het van MICROSOFT is. En die met XP ook al van die belachelijke dingen verzinnen om geld te vangen.
Zoals?

• IceStorm
  • Laatst online: 15:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 27 maart 2002 13:11 schreef raptorix het volgende:
Zullen wij om 50 euro wedden dat het niet voor 31 december 2002 is gelukt om de x-box hd te benaderen?
Benaderen is niet zo moeilijk :P

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 27 maart 2002 13:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zoals?
No Offence Dude.
Nou die regristratie dingen voor belachelijke prijzen.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

[..]

Dat verlies je denk ik, password beveiliging is al omzeild, ik heb al een handleiding gezien om de complete XBox HD sector voor sector te kopieren naar een PC.. nu moet het filesysteem nog uitgevogeld worden.

Yeah well. The Dude abides.

• raptorix
Op woensdag 27 maart 2002 13:26 schreef FastBunny het volgende:

[..]

No Offence Dude.
Nou die regristratie dingen voor belachelijke prijzen.
Dus? Ik maak ook software, ik verkoop die ook aan klanten, en belachelijk :? Ik denk dat jij echt geen idee hebt wat ontwikkeling van software kost. Pas als je dat beseft kan je je oordeel geven.

Ik zal je zeggen dat de consumentensoftware van MS echt niet duur is, vergelijk de ontwikkelingskosten van een auto maar eens met de ontwikkelingskosten van een OS, ga vervolgens kijken naar de verkoopprijs en dan zeggen of je het nog steeds belachelijk vind ok?

• raptorix
Op woensdag 27 maart 2002 13:29 schreef Biff het volgende:

[..]

Dat verlies je denk ik, password beveiliging is al omzeild, ik heb al een handleiding gezien om de complete XBox HD sector voor sector te kopieren naar een PC.. nu moet het filesysteem nog uitgevogeld worden.
Tuurlijk kan je sector voor sector kopieren, er bestaat gewoon hardware voor om dit te bereiken, immers het gaat om iets fysieks, maar probeer van losse sectoren maar iets zinnigs te maken, ik durf er om te wedden dat dit niet gaat lukken.

Verwijderd

Jij weet hoe je makelijk geld moet verdienen :)

Ik druk 50 € bij die weddenschap op :7

No way dat de Xbox dit jaar al gekraakt word
Dit is ff wat anders dan een Windowsversie wat miljoenen mensen proberen te kraken, dit is hardware !!!

Verwijderd

het zou wel moeten kunnen maar ik d8 dat de cd-tjes van de X-box dvd's waren, en die zijn nogal groot, dus als je een redelijke HD heb, moet dat geen probleem zijn ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 27 maart 2002 13:47 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Jij weet hoe je makelijk geld moet verdienen :)

Ik druk 50 € bij die weddenschap op :7

No way dat de Xbox dit jaar al gekraakt word
Dit is ff wat anders dan een Windowsversie wat miljoenen mensen proberen te kraken, dit is hardware !!!
PSX, PS2, DC, GB, GBA waren ook allemaal binnen no time gekraakt... dus we wachten het nog ff af, maar ik gok dat aan het einde van het jaar XBOX games te kopieren zijn en de HD ook voor vanalles en nog wat te misbruiken is.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op woensdag 27 maart 2002 13:01 schreef FastBunny het volgende:
Microsoft wil overal geld voor zien.
Welke PC/Software fabrikant niet?

• raptorix
Op woensdag 27 maart 2002 13:50 schreef Daedalus18 het volgende:
het zou wel moeten kunnen maar ik d8 dat de cd-tjes van de X-box dvd's waren, en die zijn nogal groot, dus als je een redelijke HD heb, moet dat geen probleem zijn ;)
Punt met de HD is dat er gewoon een hele sterke encryptie opzit, je kan dit niet op een slimme manier omzeilen enige wat werkt is brute force, de encryptie is echter dermate sterk dat het niet mogelijk is om deze te cracken.

• raptorix
Ik denk trouwens wel dat er niet binnen al te korte termijn kopieen van x-box games zullen verschijnen.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:51 schreef Creepy het volgende:

[..]

PSX, PS2, DC, GB, GBA waren ook allemaal binnen no time gekraakt... dus we wachten het nog ff af, maar ik gok dat aan het einde van het jaar XBOX games te kopieren zijn en de HD ook voor vanalles en nog wat te misbruiken is.
Dat de GB & GBA gekraakt zijn komt gewoon omdat dat developers tools zijn, die moesten gewoon gemaakt worden om de software op cartridges te krijgen, laat daar 1 exemplaar van verdwijnen en iedereen kan er 1 maken dus het is geen wonder dat dat gebeurd is.

true PSX,PS2 en DC waren vrij snel gekraakt maar denk je niet dat MS dat doorheeft gehad :?

MS heeft echt wel het geld om daar een goede beveiliging op te maken daar komt nog bij dat je voor het branden van de Xbox DVD een speciale brander nodig hebt voor de eerste laag, en de huidige branders kunnen dat niet.
Dat houd in dat ze of een speciale DVD-brander moeten ontwerpen (enig idee wat dat kost) of ze moeten de DVDŽs gaan drukken.

nou zal je zeggen van ik ken allemaal 1337 lui die een pers hebben maar die dingen kosten ook flink wat en dan heb je alleen nog maar een kopie v/d DVD dan zit er ook nog een beveiliging op de harde schijf (en regio protektie)

M.a.w het duurt nog wel ff :)

• Albinoraptor
  • Nu online
ZO, is de PS2 ook al gekraakt?

Dacht het niet hoor.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 14:20 schreef Albinoraptor het volgende:

Dacht het niet hoor.
Ik ook niet.

En wat ik me kan herinneren duurde et ook een tijdje (dus niet in no time) voor de code van de DC gekraakt was.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 14:20 schreef Albinoraptor het volgende:

Dacht het niet hoor.
ik d8 dat er al illegale spellen voor waren :?

Ik hoop dat je gelijk hebt :)

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Tuurlijk is de ps2 al gekraakt. Alang... een vriend van me heeft een omgebouwde ps2 en dynasty warrios 3 van japan (een kopie)

Nooit gehoord van Messiah

|:( |:(

Samen staan we sterk!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 27 maart 2002 13:54 schreef PWM het volgende:

[..]

Welke PC/Software fabrikant niet?
Linux :Y)

Magoed, op den duur zal dat ding wel te kraken zijn, er is echt niets wat niet te kraken is... beschouw het gewoon als het leren van een nieuwe taal...

Oh, en om een OS met een auto te vergelijken is natuurlijk absurd (no offense ;)) iedere computer heeft een OS nodig en aangezien Microsoft daar een behoorlijke monopolipositie heeft (niet iddere nwb begint aan linux :)) wordt zo'n OS al snel Windows... begrijp me goed, ik probeer MS niet af te kraken maar de "user friendly" monopolipositie staat me niet aan, en MS merkt ook wel dat de grote bedrijven en servers op dingen als Linux overstappen.... er waren zelfs geruchten dat een toekomstigge PS op linux zou gaan...

• Albinoraptor
  • Nu online
Op woensdag 27 maart 2002 19:45 schreef IkBenAlles het volgende:
Tuurlijk is de ps2 al gekraakt. Alang... een vriend van me heeft een omgebouwde ps2 en dynasty warrios 3 van japan (een kopie)

Nooit gehoord van Messiah

|:( |:(
Ja natuurlijk wel.

Maar had iets te veel op en had het niet geheel gelezen. EN dan komen er soms domme dingen uit.
Dacht at onder het kraken verstaan werd dat je PS2 spellen kon spelen met emu.

Maar ja zoals ik al zei: Ik niet goed gelezen heb. :)

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 13:12 schreef FastBunny het volgende:
Wat nou, 'ook'? Microsoft gaat heus geen activatie voor games invoeren, ze hebben wel andere truucjes om illegaal kopieren tegen te gaan.

Mag ik je er ook even aan herinneren dat het trouwens Sony was die een jaar geleden activatie in hun PS2-titels in wilde bouwen? Zie anders http://slashdot.org/article.pl?sid=01/03/12/0417246&mode=thread&tid=5.1
Fijn als je je games wilt verkopen of uitlenen of huren van de videotheek.

Verwijderd

Opmerking: iedere link naar een website met illegale zaken word de kop ingedrukt. :) En de Poster ook >:)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 09:09 schreef ItSnows het volgende:
Opmerking: iedere link naar een website met illegale zaken word de kop ingedrukt. :) En de Poster ook >:)
Sloeg dat op mijn link naar een nieuwsartikel op Slashdot?
Pagina: 1