Toon posts:

Long lasting patroon voor een laserjet goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor mijn bedrijf hebben wij een zogenaamd nieuwe lang mee gaande patroon gekocht, bij Benelux Business Systems.
het schijnt dat het drie keer zo lang mee gaat als gewone laserprinter patronen.

De prijs is voor mijn gevoel erg hoog namelijk 299,79 euro. maar als het echt 3x zolang meegaat is het uiteindelijk voordeliger. Het merk is EP-V Long Lasting Patroon.

Mijn vraag is nu of jullie er ervaring mee hebben (is het een goed of slecht product)en of hij echt 3x zolang meegaat.

Alvast bedankt voor de reacties.

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:41
Heb voor mijn bedrijf ook een lonlasting toner gekocht, deze gaat langer mee als de traditionele, maar drie keer weet ik niet zo zeker, maar langer wel.

The ones with the greatest power protect those who don't.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jullie kregen zeker wel een organiser? Ik vond het onwaarschijnlijk en vooral de verkoopwijze vond ik te opdringerig. Ben wel benieuwd of je er inderdaad veel (3x ?) langer met zo'n toner kunt doen. De prijs is wel 2x een gewone toner, dus netto zal het niet zoveel schelen.

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Ze hebben geprobeerd die dingen hier ook te verkopen. Juist omdat de verkoopwijze zo opdringerig was hebben we het niet gedaan.

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Ze gaan wel iets langer mee, misschien niet 3x zo lang maar wel iets langer.

Qua prijs is BBS, waar jij ze hebt gekocht, vrij duur. De gemiddelde prijs ligt ongeveer 30 euro lager.

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie nou beter een long lasting patroon of houden jullie het gewoon bij de standaard patronen

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op woensdag 27 maart 2002 16:29 schreef stormblade32 het volgende:
Wat vinden jullie nou beter een long lasting patroon of houden jullie het gewoon bij de standaard patronen
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg :+

Nee, ff serieus, ik denk dat het aan het einde van de rit niet zo heel veel prijsverschil uitmaakt of je die long lasting of normale gebruikt.

De uiteindelijke 'winst' word toch behaald door een laserprinter te kiezen met een lage prijs-per-pagina.
Pagina: 1