[Search] zoeken :-)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:37
Is de search niet aan te passen dat je ook daadwerkelijk resultaten krijgt met bijvoorbeeld meerdere zoekelementen:
Als ik bijvoorbeeld zoek naar "beste webcam" zou ik graag topics willen waar die twee woorden ook echt in voorkomen en niet 100 topics waar in de eerste 50 het woord beste en de rest het woord webcam in voor komt.

of zoek ik verkeerd???

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:37
ja duh... maar ik wil dus een topic vinden waar dan die beide woorden in voorkomen... maar dat krijg je dus niet als resultaat:

zoek je dus op: beste webcam (probeer maar): dan krijg ik een hele hoop shit in de eerste 50 results en in een van de restultaten staan daadwerkelijk de twee termen:

Welke webcam is de beste...??? Lord_Salo 7 11-03-02 13:28

... dat vind ik dus een slecht resultaat.
Mijn vraag dus... is die search niet aan te passen.

Als ik bijvoorbeeld bij google zoek op termen met +++ of zelfs tussen "" dan zoekt ie ook alleen maar naar die termen: zo kun je de resultaten tenminste een beetje in de hand houden

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:37
De search zoekt wel naar resultaten waar beide woorden in voor komen! Zoek maar eens op bijv. Windows 2002. Dat beste webcam niet kan is logisch, omdat je niet kan zoeken op het woord "beste", dat woord komt namelijk teveel voor. Inplaats van dat topix een error geeft zoekt de search alleen op de wel geldige woorden! Een search met enkel het woord "beste" geeft wel een foutmelding.

Ik denk dat bij deze je probleem is opgelost en je snapt dat de search wel volgens de door jou beschreven methode kan zoeken!