Ik zit met een probleempje ik wil wat gegevens gaan opslaan in een array, ik weet nog niet precies hoe of wat ik er in de toekomst mee ga doen, alleen dat ik de info nodig heb straks (moet de rest van de functies/functionaliteit nog ff verder uitdiepen).
Ik heb nu dit:
Dit is natuurlijk erg houtje touwtje code nu, maar ik vind het eigenlijk een beetje dubbel om de 2 gegevens nu te koppelen met een spatie en dan straks de boel weer te gaan splitten op die spatie.
Kan ik niet een array maken met een index en 2 gegevens ofzoiets? (bestaat dit uberhaupt? )
heeft iemand een suggestie hoe ik dit handiger kan doen, of hoe het compleet anders kan?
Ik heb nu dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $controle_array = array();
//controle of deze klant al een autobod heeft op dit produkt.
$query_controle = "select * from auto_bod where produkt_id = ".$produkt_id."";
$result_controle = mysql_query( $query_controle, $db_link );
if( mysql_num_rows( $result_controle ) > 0 ){
$row_controle = mysql_fetch_array( $result_controle );
$index = count( $controle_array );
$conrole_array[$index] = $row_controle["klant_id"]." ".$row_controle["autobod"];
}else{
$existing_autobod = 0;
} |
Dit is natuurlijk erg houtje touwtje code nu, maar ik vind het eigenlijk een beetje dubbel om de 2 gegevens nu te koppelen met een spatie en dan straks de boel weer te gaan splitten op die spatie.
Kan ik niet een array maken met een index en 2 gegevens ofzoiets? (bestaat dit uberhaupt? )
heeft iemand een suggestie hoe ik dit handiger kan doen, of hoe het compleet anders kan?