dit krijg ik dus wanneer ik mijn pc opstart. de netwerk kaart die ik gebruik is een smc elite 16 bootware. hoe kan ik de melding overslaan?
Staat in je BIOS LAN in de bootvolgorde ?Op woensdag 27 maart 2002 12:04 schreef boertje het volgende:
dit krijg ik dus wanneer ik mijn pc opstart. de netwerk kaart die ik gebruik is een smc elite 16 bootware. hoe kan ik de melding overslaan?
edit:
weeral es te laat
weeral es te laat
waar moet dit dan staan want ik kan in de bios niets over de Lan vinden? en bij Boot Secuence staat A,C en verder nietOp woensdag 27 maart 2002 12:06 schreef Poohbear het volgende:
In bios booten van netwerk uitzetten?
Is er geen tooltje om jouw nic in te stellen ???Op woensdag 27 maart 2002 12:51 schreef boertje het volgende:
[..]
waar moet dit dan staan want ik kan in de bios niets over de Lan vinden? en bij Boot Secuence staat A,C en verder niet
Als het bootrom niet vast op het netwerkkaartje zit, haal het eraf
nee die heb ik niet. en dat ding zit zeer vast!! dus ik moet maar is zoeken naar zo'n tooltje
Bij sommige bios'en staat het booten van netwerk als aparte optie ipv. bij de boot-sequence...
Meestal staan ze op de site van de maker.. iig is dat zo bij de 3Com 3C905C .. heeft ook zo' nasty bootrommetje erop zitten, welke ik in pure dosmodus zou moeten kunnen configgn.. tot nu toe nog niet gelukt, floppy is niet aangesloten, en w2k... 'nuff said...
Pagina: 1