Na het nodige gepuzzzel (heb voor het eerst Linux geinstalleerd dit weekend) was ik er ongeveer achter hoe ik m'n Acatel USB ('k weet 't, foutje) modem aan de praat zou moeten krijgen.
Daarvoor was mgmt.o nodig, volgens een hoop bronnen te krijgen op de alcatel site. De alcatel site is blijkbaar geupdate want hij was daar niet te vinden.
Geen nood: je kunt ook (als het zooitje onder windows wel werkt) de alcaudsl.sys kopieren en renamen naar mgmt.o!
Niet dus! "Microcode could not be located"
Heb ff geduurd voor ik bedacht om mgmt.o dan maar via google te zoeken. Heb er een gevonden (kleiner dan wat ik had) en het zwikkie werkte meteen perfect.
Behalve dat anderen hier misschien wat aan hebben, weet iemand hoe dit komt?
Daarvoor was mgmt.o nodig, volgens een hoop bronnen te krijgen op de alcatel site. De alcatel site is blijkbaar geupdate want hij was daar niet te vinden.
Geen nood: je kunt ook (als het zooitje onder windows wel werkt) de alcaudsl.sys kopieren en renamen naar mgmt.o!
Niet dus! "Microcode could not be located"
Heb ff geduurd voor ik bedacht om mgmt.o dan maar via google te zoeken. Heb er een gevonden (kleiner dan wat ik had) en het zwikkie werkte meteen perfect.
Behalve dat anderen hier misschien wat aan hebben, weet iemand hoe dit komt?