Toon posts:

GeForce 4 MX past niet op MOBO M810LR??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal,

Ik heb onlangs een GeForce4 MX gekocht om mijn xp1900+ een beetje op te leuken. Wat schept mijn verbazing...als ik de kaart in het AGP slot steek van mijn M810LR kan de kaart niet helemaal naar beneden worden gedrukt omdat er een condensator in de weg zit!!!!!! Dat houd je toch niet voor mogelijk!!

Is dit een bekend probleem???

Mzzl,

Jasper

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Dit is idd een bekend probleem. Sommige epox borden hebben dit probleem ook

De kick van Electric!

Verwijderd

je kunt die condensator weghalen, zoek maar ff op www.tweakers.net daar staat het ergens dat Epox had gezegd dat dit geen problemen zou opleveren...

Verwijderd

1 condensator kan idd weg. Epox zegt zelf dat het kan.

mijn ti4400 past trouwens wel net. 2mm tussen de condensator van het mobo en van de videokaart over.

Verwijderd

Gewoon GF4MX terugbrengen en een GF3ti200 halen... en dat bedoel ik niet als flame

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:25 schreef -KOD- het volgende:
Gewoon GF4MX terugbrengen en een GF3ti200 halen... en dat bedoel ik niet als flame
gf4mx is inderdaad wel :r

Verwijderd

als iedereen ff goed leest zien ze dat hij geen epox heeft....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

en verder is het misschien mogelijk een AGP riser te gebruiken als je echt die kaart wilt gaan gebruiken. kost wel wat, maar dan kun je ook je systeem maken zoals je het wilt.

Verwijderd

Ik heb een Leadtek geforce4 Ti 4600 Ultra td besteld. Heeft er ook iemand problemen met het plaatsen van deze kaart op een abit KG7-raid mobo.

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 23:27 schreef Iverson het volgende:
als iedereen ff goed leest zien ze dat hij geen epox heeft....
wat is een M810LR dan?
is dat een merk?

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 20:45 schreef rvlrvl het volgende:
Ik heb een Leadtek geforce4 Ti 4600 Ultra td besteld. Heeft er ook iemand problemen met het plaatsen van deze kaart op een abit KG7-raid mobo.
Misschien moet je heel even zelf wat werk verrichten om er zelf achter te komen... (search, google, site ABIT)
Op donderdag 28 maart 2002 22:21 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

wat is een M810LR dan?
is dat een merk?
Idd, ook nog nooit van gehoord :z

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Het merk is PC Chips. Ik kan alleen geen plaatje van dit mobo op de site vinden (wel een bios btw).
Pagina: 1