Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
waarom zou het niet kunnen? maar denk niet dat het nuttig is, misschien een convert geval gebruiken
Verwijderd
ik zou niet een fingerguard eronder schroeven dan gaat het meeste naast, je moet een verloopstukje maken , een soort trechter dus zodat ook in het midden, het dode punt van een fan, lucht geblazen wordt
Hmm..dus toch wel een fanadapter maken. Kan ik niet, weet dat dat gekluns gaat worden. Kopen vind ik echt te duur. Dus houd ik maar de 60 mm er op denk ik.
een trechter is IDD een beter id, omdat je dan de minste lucht verliest, en dus beter koelt
suc6 in ieder geval
suc6 in ieder geval
Verwijderd
gewoon knippen en plakken met karton en plakband zeg maarOp woensdag 27 maart 2002 11:10 schreef toastingnow het volgende:
Hmm..dus toch wel een fanadapter maken. Kan ik niet, weet dat dat gekluns gaat worden. Kopen vind ik echt te duur. Dus houd ik maar de 60 mm er op denk ik.
kan ik ook de fan er wel opzetten dmv fingerguard en dan om de zijkanten een soort van sturing (trechtervorming) plakken??
|=====| fan
|=====|
.\......./....Karton
..\...../
Het karton mag niet te lang zijn, omdat er ook nog lucht moet ontsnappen aan de onderkant.
|=====| fan
|=====|
.\......./....Karton
..\...../
Het karton mag niet te lang zijn, omdat er ook nog lucht moet ontsnappen aan de onderkant.
Iemand?
Hmm....d8 ff lekker te gaan kl*ten...moet 't dus maar even wat anders gaan bedenken
In het eerste artikel dat ik er ooit over zag was het best zonvol om met een fingerguard een 80mm op een 60mm cooler te zetten. De 80mm had een grotere airflow, maar maakte minder lawaai. Ondanks dat er veel lucht langs de cooler gaat bleek het toch een paar graden te schelen (en een hoop lawaai). Ik zit er zelf ook aan te denken...
Grrr..ok, dan ga ik 't vanavond toch proberen. Iemand voor donaties voor een nieuwe cpu als 't mislukt?
Wat je ook zou kunnen doen is een mooie 60x60x25mm Papst kunnen kopen en die erop zetten.
Pagina: 1