Toon posts:

[Reply] Mijn reply delete

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
W&G->[Wedstrijd Flash]Whizzkunde&AS, show ya skillz..
Ik heb er gisteren als eerste een reply op gepost met : "leuk idee!". Nu is deze reply 1 minuut geleden weggehaald en ik snap niet waarom. Heb ik me niet aan de richtlijnen gehouden? Zo ja wat heb ik dan verkeerd gedaan?

bedankt voor jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Hoi pipeloi,

Alles in die draad wat op de 1 of andere manier weinig toevoegt, of niet genoeg on-topic is, of waar anderen niets aan hebben.. wordt gewist. Wat dat betreft een uniek draadje. Zijn niet alleen jou replies, maar die van vele anderen. Dit om ervoor te zorgen dat het geen tweaktown-achtig zooitje wordt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En de reply van oh,when? dan? Die houdt geen steek en je moet extra images loaden. (no offence oh,when?)...
Wat was er bij de mijne meer verkeerd dan die van oh,when???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Dat is een experimentje van de (lite-)modjes om te kijken of we een topic 'nutteloos' opmerking vrij kunnen houden. Jij had een opmerking geplaatst in de trand van ja ik doe mee, fijn, maar als 40 tweakertjes dat zelfde bericht plaatsen is het einde zoek. Is een experimentje om een topic dat lang mee moet gaan een beetje overzichtelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 27 maart 2002 11:06 schreef Ann0 het volgende:
En de reply van oh,when? dan? Die houdt geen steek en je moet extra images loaden. (no offence oh,when?)...
Geen idee.. die van jou is getrashed.. leest lastig na. :) Maar ik had het er ff met cutter over en die wilde er geloof ik na twee uur met de bezem door, dus dat mensen ff de tijd hebben om te lezen. Maar wil je geen risico lopen dat er wat gedelete wordt, gewoon niet in dat draadje posten.. well.. als je wat af hebt is het een ander verhaal. Maar de opdracht lijkt me vrij duidelijk en ik zie niet waarom er verder onnodig over en weer gebrabbeld moet worden. Dus show some work of ga aan het werk :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 11:12 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Geen idee.. die van jou is getrashed.. leest lastig na. :) Maar ik had het er ff met cutter over en die wilde er geloof ik na twee uur met de bezem door, dus dat mensen ff de tijd hebben om te lezen. Maar wil je geen risico lopen dat er wat gedelete wordt, gewoon niet in dat draadje posten.. well.. als je wat af hebt is het een ander verhaal. Maar de opdracht lijkt me vrij duidelijk en ik zie niet waarom er verder onnodig over en weer gebrabbeld moet worden. Dus show some work of ga aan het werk :)
:P 's goed thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op woensdag 27 maart 2002 11:06 schreef Ann0 het volgende:
Jullie zijn overgeleverd aan de absolute macht van de (lite-)mods, over verwijderingen kan niet gediscussieerd worden. :) oh,when? is een van de initiatiefnemers en zit in de jury. Ik ga hier niet de hele dag bedenken oh die moet weg en die niet, is gewoon fingerspitzengefuhl.

En ja, er zullen idd wel eens verwijderingen bij zitten die niet helemaal correct zijn, maar ik zeg al het is een serieus experiment en de verwijderingen zijn absoluut niet persoonlijk bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verantwoording afleggen zal je >:)

;)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1