Mijn nokia 3310 is gecrashed. en ja hij is gevallen maar niet van hoog. Hij is namelijk uit mun bed gevallen. Maar nu doet ie niks meer en ik kan um ook nie meer uizetten is ie nu dood?
Mijn vriendin laat hem elke dag stuiteren (echt hoog stuiteren ze!) en hij dat het al bijna 1 jaar! Maar hij kan wel stuk gaan ja!
gewoon je batterij eruit rukken en ff w88 (10-15secs) daarna je batterij erin drukken en opnieuw proberen aan te zetten.
1 nadeeltje, als hij niet meer aangaat is je power-button dood, beschouw dit als een disclaimer
1 nadeeltje, als hij niet meer aangaat is je power-button dood, beschouw dit als een disclaimer
.
mooi 
ik ken het probleem, mijn mic in me telefoon was een keer dood, precies hetzelfde gedaan, resetten is soms best goed voor je tel
ik ken het probleem, mijn mic in me telefoon was een keer dood, precies hetzelfde gedaan, resetten is soms best goed voor je tel
.
* Heineken vraag zich af wat iemand met z'n fone in bed doet?
Hij trilt wel.
Hij trilt wel.
Vrouwen en GSM'sOp woensdag 27 maart 2002 10:59 schreef PWA het volgende:
Mijn vriendin laat hem elke dag stuiteren (echt hoog stuiteren ze!) en hij dat het al bijna 1 jaar! Maar hij kan wel stuk gaan ja!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
die van mij ligt ook naast me, op de rand, is ook best vaak gestuiterd
gelukkig zijn ze niet zo breekbaar als mensen denken, wist je dat je ook met een 3310 een biertje kan openmaken? als je het goed doet is de schade minimaal
.
M'n 8210 is weleens in 4 stukken gevogen, ik wilde hem sierlijk pakken, sloeg hem met m'n vlakke hand HARD op een stenen vloer!Op woensdag 27 maart 2002 11:32 schreef bitbasher het volgende:
die van mij ligt ook naast me, op de rand, is ook best vaak gestuiterdgelukkig zijn ze niet zo breekbaar als mensen denken, wist je dat je ook met een 3310 een biertje kan openmaken? als je het goed doet is de schade minimaal
das waar kan lekker zijn hmmz bied natuurlijk wel perspectieven als mun vriendin blijft slapenOp woensdag 27 maart 2002 11:30 schreef Heineken het volgende:
* Heineken vraag zich af wat iemand met z'n fone in bed doet?
Hij trilt wel.![]()
Verwijderd
zie mijn sigOp woensdag 27 maart 2002 11:20 schreef TuXeDo het volgende:
Hmmz had ik nog nie aan ged8.Topic kan dicht hij doet t weer
Maar ze kunnen wel tegen een stootje hoor
deed ik vroeger ook bij mijn 6150Op woensdag 27 maart 2002 11:32 schreef bitbasher het volgende:
die van mij ligt ook naast me, op de rand, is ook best vaak gestuiterdgelukkig zijn ze niet zo breekbaar als mensen denken, wist je dat je ook met een 3310 een biertje kan openmaken? als je het goed doet is de schade minimaal
heel da glaasje wa onder op zit naar de klote
daarna maar gewoon mee doorgegaan omdat ut toch la stuk was
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Over vrouwen en telefoons,
Ik had me zusje een telefoon gegeven, heeft da kind ook wat, gaat ze em mooi maken, ik dnk ze doet maar, helemaal opgeschilderd met nagellak, best puik gedaan, maar op de een of ander manier hoorden mensen haar niet goed meer.
Bleek da ze het microfoongaatje vol had gestopt met nagellak

Dus ik zeg, prik dat laagje dan ff door, pakt ze een naald en prikt helemaal tot achterin de telefoon
juist ja door de microfoon heen, lekker slim
Ik had me zusje een telefoon gegeven, heeft da kind ook wat, gaat ze em mooi maken, ik dnk ze doet maar, helemaal opgeschilderd met nagellak, best puik gedaan, maar op de een of ander manier hoorden mensen haar niet goed meer.
Bleek da ze het microfoongaatje vol had gestopt met nagellak
Dus ik zeg, prik dat laagje dan ff door, pakt ze een naald en prikt helemaal tot achterin de telefoon
Verwijderd
Heb mijn 3310 een keer uit mijn zak laten flikkeren toen ik op hoge snelheid met mijn racefietsje aan het touren was. Voelde hem glijden... zag hem vallen... zag de stukjes in het rond vliegen en stapte toen maar eventjes af. Heb bijna een kwartier gezocht naar de foon zelf, had de cover en het toetseninlegje zo te pakken. Helemaal ingekrast. Heb toen de foon gevonden ergens in het gras, helemaal onder de modder en water.
shit! (dat zat er trouwens gelukkig niet op) Heb toen heb toen met mijn zakdoek schoon gemaakt en tot mijn grote verbazing deed ie het nog.
Ben nu een half jaar verder en het hij doet het nog steeds. Volgens mij is ie onverwoestbaar!
Verwijderd
Telefoons op zich zijn toch best stevige dingen. Ik heb de mijne ook wel vaker laten vallen en hij doet het nog perfect.
Volgens mij zijn ze er gewoon op gebouwd dat ze wel tegen een stootje kunnen.
Volgens mij zijn ze er gewoon op gebouwd dat ze wel tegen een stootje kunnen.
Pagina: 1