hoe kan ik het password wijzigen van een cisco 700 series? graag zonder overige instellingen te resetten....
Connecten met een console kabel en dan aanpassen mischien. Wellicht is het handig om aan te geven welk password je wilt aanpassen, het inlog password bij je provider of het password om toegang te krijgen op de router
Gewoon spullen
Hmmm, twee seconden zoeken op de cisco site leverde dit op:
http://www.cisco.com/warp/public/474/pswdrec_700.html
“I'd give an arm to be ambidextrous!"
Let er dan wel op dat die console cable een roll-over kabel is en dat ie in je COM port moet. Daar heb je dus ook weer een adaptertje voor nodig (Roll over: 1:8 2:7 3:6 4:5 5:4 enz enz)Op woensdag 27 maart 2002 14:14 schreef Soepie het volgende:
Connecten met een console kabel...
die console kabel is toch die blauwe die erbij zit he? morgen ff proberen... het gaat overigens om het password om toegang te verkrijgen tot de router wanneer ik een telnet-sessie open naar dat apparaat...
nu vraag 2:
hoe kan ik, als ik toegang heb, instellen dat het apparaat automatisch inbelt wanneer ik via een werkstation internet explorer open en eventueel na 2 minuten idle de verbinding weer verbreekt
nu vraag 2:
hoe kan ik, als ik toegang heb, instellen dat het apparaat automatisch inbelt wanneer ik via een werkstation internet explorer open en eventueel na 2 minuten idle de verbinding weer verbreekt
De console kabel is inderdaad die blauwe die erbij geleverd is. Je kunt de router het best configureren met het programma fast-step, wat te downloaden is van de cisco-site.
Faststep is vooral handig om de basis setup op te zetten de rest doe je dan handmatig , op de cisco site staat een uitvoerige beschrijving
In ieder geval het automatisch inbellen stel je in met set (link) auto on
dan kijkt de router of er iemand op het lan naar buiten wil , zo ja dan belt ie in
vbtje
*********>
*********> cd wana
*********:wana> set 1 auto on
*********:wana> sh
Profile Parameters
Bridging Parameters
Bridging OFF
Routed Protocols IP <*>
Learn Mode ON<*>
Passthru ON<*>
Call Startup Parameters
Line Parameters
Line Speed 64K/Line<*>
Numbering Plan NORMAL
Call Parameters Link 1 Link 2 Link D
Auto ON<*> OFF<*> ON<*>
Permanent OFF<*> OFF OFF<*>
Called Number *************<*> *************<*>
Backup Number
Ringback Number
CLI Validate Number
CLICallback OFF
In ieder geval het automatisch inbellen stel je in met set (link) auto on
dan kijkt de router of er iemand op het lan naar buiten wil , zo ja dan belt ie in
vbtje
*********>
*********> cd wana
*********:wana> set 1 auto on
*********:wana> sh
Profile Parameters
Bridging Parameters
Bridging OFF
Routed Protocols IP <*>
Learn Mode ON<*>
Passthru ON<*>
Call Startup Parameters
Line Parameters
Line Speed 64K/Line<*>
Numbering Plan NORMAL
Call Parameters Link 1 Link 2 Link D
Auto ON<*> OFF<*> ON<*>
Permanent OFF<*> OFF OFF<*>
Called Number *************<*> *************<*>
Backup Number
Ringback Number
CLI Validate Number
CLICallback OFF
Dat had je dus zelf ook kunnen vinden.Op woensdag 27 maart 2002 18:53 schreef SrFr het volgende:
Hmmm, twee seconden zoeken op de cisco site leverde dit op:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()