Welk TFT scherm zouden jullie kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:05
Ik ben van plan om een nieuw TFT scherm te gaan kopen.

Ik heb er drie op het oog, dat zijn de:
Iiyama AS4611UT 18,1"
Xenon 1810E 18,1"
Daewoo L700C 17"

Heeft iemand ervaring met een van deze drie en hoe zijn die ervaringen?
Ik werk veel met Photoshop en Dreamweaver en ik weet eerlijk gezegd niet of er bijvoorbeeld dingen zijn waar je rekening mee moet houden bij een aanschaf. Is bijvooebeeld de kleurweergave hetzelfde als een CRT scherm? Ik ben geen spelletjesfanaat, misschien dat dat ook meetelt. Kortom, tips zijn ook welkom.

Verwijderd

de neovo s18
erg mooiiiii

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 10:31 schreef ziggy21 het volgende:
de neovo s18
erg mooiiiii
zeeeeker, heel mooi design, kraakhelder beeld

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:03

bonetone

2B Silver Sonic

ik heb altijd begrepen dat je voor toepassingen zoals drukwerk, waarbij de kleurechtheid belangrijk is, het beste een CRT kan gebruiken. Ik weet niet precies wat je met Photoshop en Dreamwaver wil doen maar dat is wel iets om rekening mee te houden

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:03

St@m

@ Your Service

flatron lcd 563le

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:05
Ik gebruik die twee toepassingen voor webdesign. Ik wil dus wel dat als ik wat maak dat de bezoekers het ook zo zien. Ik moet dus zeker weten dat de 'kleurechtheid' goed is!
Heb ik het trouwens goed dat je met een TFT geen probleem meer hebt met instellingen als 'trapeze' en 'cushion', je weet wel die rare misvormingen van je beeld?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.