Persoonlijk snap ik niet waar mensen die drang van krijgen om hardware te slopen. Een echte tweaker heeft respect voor zijn hardware, zeker aangezien d'r ooit vet voor betaald is. Alhoewel het hier een beetje een museum lijkt te worden, vind ik altijd wel nut voor een stukkie hardware hier en daar..
Kijk als iemand een 286 wilt mollen.. naja.. maar een 486 met 16 mb? Geef dat ding anders aan iemand die helemaal geen PC heeft ofzo.. of een P233 met 64MB is ook nog zeer bruikbaar voor wat kantoorwerk en internetten..
Laat staan zo'n PII 400.. daar kan je best nog wel wat mee. Ik heb nog een C300A thuis liggen, ding draait prima op 450Mhz.. desnoods wil ik hem wel omruilen voor die PII 400 van je, kan je nog een beetje tweaken
Maar moedwillig slopen van zo'n ding.. sorry maar ik kan daar echt de lol niet van in zien.
Ik vind het zelfs eigenlijk een beetje arrogant.. er zat zijn mensen die heel graag een PII 400 willen hebben en hem gewoon niet kunnen betalen (studenten, of gewoon jonge tweakers van een jaar of 15 ofzo met een klein budget).... verloot dat ding dan desnoods, maar echt.. ga um niet voor de lol echt zitten verklooien.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)