Toon posts:

Wie helpt er mijn p2 400 op te blazen 8)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende week een p3 700 kopen!!

Maarrrrrr.... nu voel ik plotsklaps een verlangen opborrelen om het uiterste uit die ouwe 400 te persen, hehehehe (burn baby burn)

Boooooren,zaaaaaagen,branden,plaken,lassen,vijlen...alle tips zijn welkom!!!! 8)

O ja hij zit trouwens op een bx6.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:47

johnwoo

3S-GTE

Moejeniedoen man, keizonde! Zo'n processortje kan altijd nog van pas komen. Als je nog eens wat onderdeeltjes over hebt kan je bv een servertje voor je LAN van maken oid.
Anders wil ik hem wel hebben voor een geeltje ofzo ;) (als je echt van plan bent em op te blazen)
En extreem overclocken lukt toch alleen met goede koeling, en dat is de moeite niet meer waard: als jij nu een dikke Slot1 koeler gaat kopen dan heb je daar binnenkort toch niks meer aan met een FCPGA processor...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

ik geef er 100 gld voor

mijn email is jeroen@mbweb.nu

Verwijderd

ok ik help wel

oja mocht je hem toch niet opblazen koop ik hem van je voor 2 geeltjes ;) (das al weer 1 geeltje meer als m'n voorganger)

onee onze dikke aars heeft meer geboden ;)

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
zit ook altijd nog een cooler op kun je voor je videokaart gebruike

Verwijderd

Ik bied 150,- voor dat peeceetje van je!!!
Vertel wel ff wat er nbog meer in zit!!!

Thanx

Verwijderd

zet hem op 4X150 ofzo zonder koeling kijk hoelang ie het vol houdt

Verwijderd

Topicstarter
Heheheh ja ja

Nee eff zonder gekheid... wat moeten jullie in godsnaam met dat ouwe slakkehuis hahaha

Zijn die dingen echt niet te overclocken ? ik krijg er zelf niet meer uit als 448 mhz (ik schaam me verrot om dat hier te zeggen)

en als dat ding clock locked is waar zit dat slot dan?????? weg met dat slot!!! 8)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik zou het zelf niet doen om hem op te blazen. Als het een 486 was of een pentium zou ik het wel doen. Ik heb zelf ook een P2.
(zal niet lang meer duren) maar net zoals anderen zeggen: Spaar voor een server. Daar heb je pas plezier van. En van dat opblazen maar eenmalig.

Verwijderd

als je er een eventueel een servertje van gaat maken kan je hem beter underclocken... dan kan je hem draaien met passieve cooling dit scheelt weer wat herrie

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:25
Sjonge, voor zo'n P2 400 kan je nog wel 175 piek (of meer als je hem via bijv. http://www.marktplaats.nl verkoopt) krijgen. Wordt een duur vlammetje dan :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Persoonlijk snap ik niet waar mensen die drang van krijgen om hardware te slopen. Een echte tweaker heeft respect voor zijn hardware, zeker aangezien d'r ooit vet voor betaald is. Alhoewel het hier een beetje een museum lijkt te worden, vind ik altijd wel nut voor een stukkie hardware hier en daar..

Kijk als iemand een 286 wilt mollen.. naja.. maar een 486 met 16 mb? Geef dat ding anders aan iemand die helemaal geen PC heeft ofzo.. of een P233 met 64MB is ook nog zeer bruikbaar voor wat kantoorwerk en internetten..

Laat staan zo'n PII 400.. daar kan je best nog wel wat mee. Ik heb nog een C300A thuis liggen, ding draait prima op 450Mhz.. desnoods wil ik hem wel omruilen voor die PII 400 van je, kan je nog een beetje tweaken :)

Maar moedwillig slopen van zo'n ding.. sorry maar ik kan daar echt de lol niet van in zien.

Ik vind het zelfs eigenlijk een beetje arrogant.. er zat zijn mensen die heel graag een PII 400 willen hebben en hem gewoon niet kunnen betalen (studenten, of gewoon jonge tweakers van een jaar of 15 ofzo met een klein budget).... verloot dat ding dan desnoods, maar echt.. ga um niet voor de lol echt zitten verklooien.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

;o;):(

Ik krijg het heen en weer van die mensen hierboven. Waarom is een PII-400 nu in eens 2 geeltjes waard?

Ik heb er ook een en die dient mij goed als server. Je kunt dit heel goedkoop oplossen.
Kastje voor je ATX MoBo van 39,- kopen
BX6 inplakken met PII en kleine schijf wat geheugen (64 is zat) videokaart uit de middeleeuwen erin (PCI), dan heel simpel monitorswitch ter ruimte besparing een netwerkkaartje in beide pC's proppen en je kunt ineens heel wat meer spelen met je PIItje.

Beetje respect en het beestje doet nog een aantal jaartjes mee zonder traag over te komen...:(

Verwijderd

Topicstarter
Uhh....

hmmm ok dan leg ik hem voorlopig maar eff in de kast.. 8)

Begrijp me niet verkeerd,ik ben er ook doodziek van dat ik nu al moet upgraden,ik heb er ook zo'n hercules geforce 2 64 mb inzitten,(ook al ouwe rotzooi geloof ik, die nieuwe geforce2 ultra is geloof ik alweer 4X zo snel) maar lang niet alle games zijn t&l onderstuend (als dat zo was had ik echt geen nieuwe cpu nodig gehad) maar dat die superbike 2001 demo niet lekker meer liep,(d3d) gaf bij mij de doorslag.

Verwijderd

1 keer zo snel?
1 x 1 = 1
Dat heet evensnel :)

Verwijderd

OK, je hebt dus gewoon HEEL VEEL geld teveel, maakt niet uit hoor... maaruh je computer kan je best gebruiken op lans, als gateway / netwerkt gamepc... Ik zou zo'n bakkie niet opblazen...

Verwijderd

al was het al1 al een dedicated RC5 client :)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat je zelfs het lef hebt er aan te denken heb op te blazen, hgij gaf je jaren lang plezier en deed zijn uiterste best voor je, en als dank doe je hem DIT aan??!!?!?!?!? :):)

T R I E S T

Eppie

Verwijderd

SCHAAM JULLIE!!!!!!!

Ik werk hier op een AMD K6 200 MHZ, met 32MB geheugen. Ik heb een netwerkje van 2 pc's deze en een pentium 120mhz met 16 MB geheugen. Die ga ik toch ook niet opblazen???? Dat is echt zonde, ze werken prima voor een potje Age of empires of quake 1!!!!

Verwijderd

haha dat q1 nog draait man! :))

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

Gilles:
quake 2 draait ook nog op mijn pentium 120 met voodoo2 :)
is wel geinig als je boos op je vriendin bent en haar niet irl wilt meppen ofzow :)

Verwijderd

he mijn p2 400 draait perfect op 533 (fsb 133).. niet weggooien of vern**ken
Pagina: 1