Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Van mij mogen ze.... de kosten van ISDN waren al zo uit de klauwen gelopen dat ik nu (al een hele tijd) lekker op @home zit.... en gewoon bellen doe ik niet veel meer
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Misschien moet er maar eens wat aan het management van KPN gebeuren. Ondanks hun relatief hoge prijzen maken ze toch aanzienlijk verlies. Geforceerd lagere prijzen afdingen zonder constructieve aanpassingen kan voor niemand goed zijn (klanten, werknemers, kpn).
Nope
Verwijderd
Ja, ik heb het eventjes opgezocht en het is niet alleen KPN
AMSTERDAM (DFT) - Telecombedrijven KPN en Vodafone Libertel zijn door de Europese Commissie formeel beschuldigd van het in rekening brengen van te hoge tarieven voor telefoonverkeer van een vaste aansluiting naar een gsm.
Dit meldt het Financieel Dagblad. Een woordvoerder van KPN liet tegenover perbureau Reuters weten iets te verwachten, maar nog niets gezien te hebben.
De EU reageert op een klacht van het Amerikaanse telecombedrijf Worldcom uit 1999. Dat vindt dat de tarieven die KPN berekent voor het bellen van van een vast naar een mobiel toestel veel te hoog zijn. Worldcom gaf in 1999 aan een schadevergoeding te eisen als de Commissie de klacht gegrond achtte.
Door de uitspraken van de Europese Commissie kan de OPTA, de Nederlandse telecomwaakhond, in staat worden gesteld de telecomaanbieders te dwingen hun prijzen te verlagen.
Kijk, en nu hopen dat wij er ook wat aan hebben
AMSTERDAM (DFT) - Telecombedrijven KPN en Vodafone Libertel zijn door de Europese Commissie formeel beschuldigd van het in rekening brengen van te hoge tarieven voor telefoonverkeer van een vaste aansluiting naar een gsm.
Dit meldt het Financieel Dagblad. Een woordvoerder van KPN liet tegenover perbureau Reuters weten iets te verwachten, maar nog niets gezien te hebben.
De EU reageert op een klacht van het Amerikaanse telecombedrijf Worldcom uit 1999. Dat vindt dat de tarieven die KPN berekent voor het bellen van van een vast naar een mobiel toestel veel te hoog zijn. Worldcom gaf in 1999 aan een schadevergoeding te eisen als de Commissie de klacht gegrond achtte.
Door de uitspraken van de Europese Commissie kan de OPTA, de Nederlandse telecomwaakhond, in staat worden gesteld de telecomaanbieders te dwingen hun prijzen te verlagen.
Kijk, en nu hopen dat wij er ook wat aan hebben
Verwijderd
Is de KPN net gedwongen om de tarieven te verhogen ivm concurentie, mag het weer naar beneden.
rare jongens
rare jongens
Ze zijn niet gedwongen om hun prijzen te verhogen. Ze zijn gedwongen om de prijzen die hun vragen gelijker te maken met de prijzen die ze aan de concurent berekenen om zo eerlijkere concurentie toe te laten. Dus de kpn kon kiezen of de prijs waarvoor ze capaciteit verkopen verlagen of de prijs naar de consument verhogen. En natuurlijk is het voor de kpn voordeliger om de prijs naar de consument te verhogen en dan konden ze ook nog even net alsof doen alsof het niet hun schuld wasOp woensdag 27 maart 2002 10:44 schreef robh het volgende:
Is de KPN net gedwongen om de tarieven te verhogen ivm concurentie, mag het weer naar beneden.
rare jongens
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
hallo allemaal! Het gaat hier om interconnectie tarieven van vast naar mobiel en andersom. verder niet!
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Laat ze maar wat doen aan die verschrikkelijk hoge mxstream-abonnementenOp woensdag 27 maart 2002 10:16 schreef StratoFarmer het volgende:
Ik heb net op CNBC gezien dat de EU heeft besloten om de belachelijke praktijken van KPN aan te gaan pakken!
ze doen dit vanwege:
- 10x hogere tarieven dan het gemiddelde
- klacht van MCI-WorldCom (denk aan flat-fee)
- <nog meer>
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
vergelijk de abo's eens met de ongelofelijk korte terugverdien-tijd en de kosten van dataverkeer, dat valt dat heel erg mee.Op woensdag 27 maart 2002 12:59 schreef inquestos het volgende:
[..]
Laat ze maar wat doen aan die verschrikkelijk hoge mxstream-abonnementen
Dat heeft men al veel vaker voorspeld, maar voorlopig...Op woensdag 27 maart 2002 10:45 schreef Courage het volgende:
Als dit waar is voorspel ik het einde van KPN
'KPN hanteert een juist prijsbeleid'
27 maart 2002, 12:47 uur
(MoneyView On-Line) - KPN zegt dat de tarieven voor het bellen vanaf het vaste netwerk naar het mobiele netwerk in lijn zijn met het Europees gemiddelde. Dat meldt het telecomconcern in een reactie op de mededeling van de Europese Commissie (EC) die vindt dat KPN te hoge tarieven hanteert voor het bellen van vast naar mobiel.
Verder vindt het concern het 'vreemd' dat de EC alleen KPN bekijkt en dat de prijsvoering voor de gehele markt opnieuw moet worden bekeken.
De EC heeft vooralsnog geen maatregelen genomen, maar neemt over 2 maanden een definitief standpunt in over het prijsbeleid van KPN.
Who is John Galt?
Gaat om MOBIEL!Op woensdag 27 maart 2002 12:59 schreef inquestos het volgende:
[..]
Laat ze maar wat doen aan die verschrikkelijk hoge mxstream-abonnementen
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Pagina: 1