Heb een beetje vaag probleem: ik heb de allerlaatste drivers (4.02a) geïnstalleerd maar PCTV Vision programma loopt altijd vast nadat het een minuutje gewerkt heeft. Dat vond ik al niet zo vreemd want de pctv programma's waren altijd al brak. Daarom heb ik Dscaler eens geprobeerd en die loopt niet vast. Enige probleem daarbij is dat de kanalen onder ongeveer 450MHz niet werken: ze worden niet gedetecteerd en manueel invoeren van de frequentie werkt ook niet (alleen maar ruis!). Onder alle andere Windows versies werkt het trouwens wel allemaal.
In de search kon ik niks over dit zelfde probleem vinden. Iemand een oplossing voor 1 van deze 2 problemen? (liefst voor het laatste
)
Specs: zie sig, tvkaart: Studio PCTV PCI, geen irq-sharing voor die kaart (want dat werkte niet vond ik in de search).
In de search kon ik niks over dit zelfde probleem vinden. Iemand een oplossing voor 1 van deze 2 problemen? (liefst voor het laatste
Specs: zie sig, tvkaart: Studio PCTV PCI, geen irq-sharing voor die kaart (want dat werkte niet vond ik in de search).
All your base are belong to Chuck Norris