Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
voor technische details moet je ff bij DaBit aankloppen
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Thanx, daar had ik zelf ook al aan gedacht. Maar loopt het soldeer dan niet in de binnenkant van het blok? Of is het een idee om het blok gedeeltelijk in het water te zetten tijdens het solderen om "vollopen" te voorkomen.Op woensdag 27 maart 2002 08:07 schreef DeadPool het volgende:
ik denk dat je dat gewoon zelf kan doen al ben je een beetje handig, met een gasbrander en wat soldeer kom je al een heel eind
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Maar de tin loopt er zo ook niet in. Gewoon een beetje tin tegen de lekke naden houden en dicht is het.
zet voortaan in je bios de extreme heat -> power off functie aan. Of gebruik een proggie als MBM oid.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Die functie is lang niet op ieder moederbord in te stellen. MBM heb ik zelf nooit gebruikt, dus ik weet niet of het werkt.Op woensdag 27 maart 2002 09:45 schreef schizofreen het volgende:
wijze les:
zet voortaan in je bios de extreme heat -> power off functie aan. Of gebruik een proggie als MBM oid.
Wel een goede tip, alleen niet voor iedereen bruikbaar.
Als je het blok op de naden goed warmstookt dan zou het soldeer er gewoon tussen moeten vloeien zonder dat het in je blok komt. Suc6 ermee!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
maar ja idd beetje soldeer ertussen laten lopen kan zelfs op gasvoornuis als je geen branders hebt
Volgende keer eerst MBM dus.
Ik ga vanmiddag een brander kopen, soldeertin heb ik nog wel. Alleen nog op zoek naar nieuwe siliconenslang.
lekkere tweaker ben jij. Eerst iets mollen terwijl het jouw fout is, en dan garantie gaan claimen. No offence ovaal, jij kunt er niks aan doen, je zult dan bij je pomp leverancier moeten zijn.Op woensdag 27 maart 2002 09:17 schreef Aico het volgende:
Garantie zou het makkelijkste zijn.
Gewoon zelf ff solderen, geen probleem. Loopt echt niet naar binnen. Warm stoken en tegen het ranje aan wat soldeer duwen, vloeit er zo tussen.
succes
Verwijderd
Verwijderd
Liever power down dan he..Op woensdag 27 maart 2002 11:15 schreef The_Resetter het volgende:
uit vallende pompen zuigen moet eigen lijk een shakeling makenals water niet meer stroomt dan een luid signiaal
moet kunnen
Ik ga het straks eerst maar eens proberen boven het gasfornuis. Kijken of ik het blok weer dicht kan krijgen. Verder denk ik dat de pomp het probleem niet is, waarschijnlijk is het relais kapot dat ik gebruik om de pomp in te schakelen. Hopenlijk draait de boel vanavond weer.
Zo'n Koolance kastje lijkt mij ook wel wat, tenminse als ze een eurotje of 100 goedkoper zijn. Dat kun je er zelf ook nog wat aan modden.
ff rolletje hardsoldeer halen en gaan..
ik zou alleen dat ding heetstoken, deksel eraf halen, oude soldeer verwijderen, opschhuren, soldeer lintje neerleggen.
met een lijmtang vastzetten en heetstoken maar
Sinlath | Opinions may contain latency