Inmiddels 2 weken geleden is mijn fiets weer op oneerbare manier aan mij ontnomen en ben ik dus alvast op zoek naar vervanging.
Bij mijn plaatselijke fietsendealer (welke is verbonden aan de DraCat groothandel) kan ik mijn complete eigen fiets samen stellen en dat heb ik dan ook gedaan.
Ook heb ik de mogelijkheid mijn eigen frame te laten spuiten zoals ik dat hebben wel, en dat is waar jullie in het plaatje komen. Ik ben namelijk een ramp in het ontwerpen van kleurstellingen en het fotosjoppen van een plaatje, dus wilde ik vragen of er mensen zijn die het leuk vinden om te doen.
Bijgevoegd vinden jullie plaatjes van het frame, de fiets, de voorvork en de velgen. van die laatste 2 kan ik slechts kiezen uit een select aantal kleuren maar voor het frame mag je je creatieviteit de vrije loop laten.
Dus nog even een sammenvatting wat de bedoeling is:
-bedenk een kleurstelling voor het ATB frame, waarbij de kleuren keuze van voorvork en velgen beperkt zijn.
-de text "The PyroPath" en "SeanBike" moeten op het frame vermeld staan.
-Voorop, op de kopse kant moet een bijpassend logotje komen bij mijn Nick.
-gebruik van figuurtjes, kleuren en andere wonderlijke zaken staat vrij voor het frame.
-votosjop het hele soepzootje in elkaar en post een plaatje.
dan nu de plaatjes van de te gebuiken onderdelen:
het totaal plaatje van de Bike:

plaatje van het frame (gaat dus om de vorm, de kleuren enzo moeten jullie bedenken):

De voorvorken waar uit te kiezen valt:

De velgjes (spaak kleur kan ik zel nog kiezen dus let daar niet op):

en

Voorbeeldjes van kopsekant logo van de brandweer fiets:

VOl spanning wacht ik af wat er aan jullie creatieve breinen gaat ontpruiten...
Bij mijn plaatselijke fietsendealer (welke is verbonden aan de DraCat groothandel) kan ik mijn complete eigen fiets samen stellen en dat heb ik dan ook gedaan.
Ook heb ik de mogelijkheid mijn eigen frame te laten spuiten zoals ik dat hebben wel, en dat is waar jullie in het plaatje komen. Ik ben namelijk een ramp in het ontwerpen van kleurstellingen en het fotosjoppen van een plaatje, dus wilde ik vragen of er mensen zijn die het leuk vinden om te doen.
Bijgevoegd vinden jullie plaatjes van het frame, de fiets, de voorvork en de velgen. van die laatste 2 kan ik slechts kiezen uit een select aantal kleuren maar voor het frame mag je je creatieviteit de vrije loop laten.
Dus nog even een sammenvatting wat de bedoeling is:
-bedenk een kleurstelling voor het ATB frame, waarbij de kleuren keuze van voorvork en velgen beperkt zijn.
-de text "The PyroPath" en "SeanBike" moeten op het frame vermeld staan.
-Voorop, op de kopse kant moet een bijpassend logotje komen bij mijn Nick.
-gebruik van figuurtjes, kleuren en andere wonderlijke zaken staat vrij voor het frame.
-votosjop het hele soepzootje in elkaar en post een plaatje.
dan nu de plaatjes van de te gebuiken onderdelen:
het totaal plaatje van de Bike:

plaatje van het frame (gaat dus om de vorm, de kleuren enzo moeten jullie bedenken):

De voorvorken waar uit te kiezen valt:

De velgjes (spaak kleur kan ik zel nog kiezen dus let daar niet op):

en

Voorbeeldjes van kopsekant logo van de brandweer fiets:

VOl spanning wacht ik af wat er aan jullie creatieve breinen gaat ontpruiten...
Breek je nek voorzichtig