Maxtor 80Gig 7200rpm

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Overleden naar 10 dagen :(
Ik vraag mezelf ook af hoe dat dit mogelijk is. Na het opstarten van de pc is het enige wat ik hoor een paar tikken van de schijf, het lijkt eigenlijk meer op geklonk van de harde schijf. Ga hem vandaag maar proberen om te ruilen voor een nieuwe. Altijd Maxtor gehad zonder ook maar enig probleem, het zal wel met de grote opslagcapaciteit te maken hebben. Te heet kan hij ook niet zijn geworden want mijn kast is aan 1 kant open. Klote is het wel :'(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

kan gebeuren é
zal wel een foutje va maxtor zijn zeker, ale 'k hoop da ge een nuffe krijgt 'zul we zeker) :7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gewoon productie foutje. Gebeurd wel vaker.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12-2025
Op woensdag 27 maart 2002 07:42 schreef BeyondHorizon het volgende:
Overleden naar 10 dagen :(
Ik vraag mezelf ook af hoe dat dit mogelijk is. Na het opstarten van de pc is het enige wat ik hoor een paar tikken van de schijf, het lijkt eigenlijk meer op geklonk van de harde schijf. Ga hem vandaag maar proberen om te ruilen voor een nieuwe. Altijd Maxtor gehad zonder ook maar enig probleem, het zal wel met de grote opslagcapaciteit te maken hebben. Te heet kan hij ook niet zijn geworden want mijn kast is aan 1 kant open. Klote is het wel :'(
Dat is een typisch geval van een head-crash.
Daar kan jij niets aan doen, valt gewoon onder de garantie.
Ik had dat ook bij m'n eerste IBM DTLA-307030, die heeft om precies te zijn 1 reboot overleefd. Terug sturen naar de winkel, die regelen het verder.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 07:44 schreef hikerke het volgende:
kan gebeuren é
zal wel een foutje va maxtor zijn zeker, ale 'k hoop da ge een nuffe krijgt 'zul we zeker) :7
[miereneukermode]
Praat jij ook nederlands ?! ... Tracht er gewoon ff rekening mee te houden dat mensen van een andere streek en jouw dialect niet echt onder de knie hebben, ook willen begrijpen wat je zegt.
nofi :7
[/miereneukermode]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Oók even off-topic: ik vind dat Vlaams wel grappig eigenlijk... :)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

Mijn 40 gig 7200 rpm is na een jaar vrij vreemd aan het doen
zelfde prob...piepen als je opstart en dan Primary master: NONE

zit daar garantie op???

Verwijderd

Ik heb heb sinds vandaag ook dat 'geklonk' gehad. Even opnieuw opstarten dacht ik... helaas. Kwam niet meer terug in windows.

Ok, dan maar formatteren (wilde ik al twee weken doen). Dat lukte met moeite. FDISK draaien en kan al niet eens meer partities aanmaken. Hij blijft gewoon vast zitten en kapt er mee. :'(

Hij is nog geen half jaar uit. :( Morgen maar kijken of ik hem kan ruilen.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 23:23 schreef Verbrugge het volgende:
Ik heb heb sinds vandaag ook dat 'geklonk' gehad. Even opnieuw opstarten dacht ik... helaas. Kwam niet meer terug in windows.

Ok, dan maar formatteren (wilde ik al twee weken doen). Dat lukte met moeite. FDISK draaien en kan al niet eens meer partities aanmaken. Hij blijft gewoon vast zitten en kapt er mee. :'(

Hij is nog geen half jaar uit. :( Morgen maar kijken of ik hem kan ruilen.
check ff je molex-connector, bij mij was er ooit eentje gaar, ik steeds maar nieuwe schijven halen en het probleem kwam steeds weer trug, t was gewoon een brakke molex-connector :)

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op zondag 02 juni 2002 23:35 schreef daan123 het volgende:

[..]

check ff je molex-connector, bij mij was er ooit eentje gaar, ik steeds maar nieuwe schijven halen en het probleem kwam steeds weer trug, t was gewoon een brakke molex-connector :)
Daar heb ik nu al zo vaak last van gehad, bij verschillende voedingen notabene. Echt lastig is dat en het brengt je zo het verkeerde spoor als je het niet in de gaten hebt..

Die-hard Brexiteer

Pagina: 1