Toon posts:

Final Fantasy N voor de GC :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, tis nu officieel :)

Van nintendo.nl:
Het hoge woord is eruit: Square gaat Role Playing Game spellen voor Nintendo systemen ontwikkelen.

Jaren geleden ontstond er een meningsverschil tussen Nintendo en de ontwikkelaar Square omdat de laatste plots al zijn spellenreeksen naar een concurrerend systeem besloot te brengen.

Maar het meningsverschil is inmiddels uit de weg geruimd en Square werkt nu hard aan splinternieuwe Final Fantasy games. Een van de games met de ontwikkelnaam Final Fantasy N (de N staat voor Nintendo) maakt optimaal gebruik van de linkmogelijkheid tussen de GameCube en Game Boy Advance.

We vermoeden dat je je progressie in de Nintendo GameCube versie over kunt zetten naar de Game Boy Advance om zo in de trein verder te spelen. Square heeft meerdere Final Fantasy spellen voor de twee Nintendo systemen in ontwikkeling, maar deze zijn gehuld in mysterie.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-10 15:13
cool, al vraag ik me af hoe je verder wil spelen op een GBA ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Ow gelukkig! :+

Steam

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
!VET!

Zat te twijfelen of ik een GC ging halen i.v.m het veranderen van zelda. Maar als FFN komt, ga ik hem 100% halen.

!BETER! :9~ :9~

Pc: Geen :(

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 00:58 schreef Kremers het volgende:

Square heeft meerdere Final Fantasy spellen voor de twee Nintendo systemen in ontwikkeling, maar deze zijn gehuld in mysterie.
1 ervan is FF tactics voor de GBA
Op woensdag 27 maart 2002 01:01 schreef Bamibal het volgende:
cool, al vraag ik me af hoe je verder wil spelen op een GBA ?
2 identieke spellen :)
Je speelt eerst op de cube
download je save naar je GBA en je kan op de GBA verder spelen, ga je later weer verder op de Cube dan kan je alle filmpjes zien die je gemist had

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Tsja, ik ga geen PS2 en GC kopen hoor :)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:32
Op woensdag 27 maart 2002 16:06 schreef Timpie het volgende:
Tsja, ik ga geen PS2 en GC kopen hoor :)
Ik misschien een Gamecube, maar die zelda is echt om te :r

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gvd

moet er straks WEER een spelcomputer bij kopen

heb ook al een PS2 gekocht voor FFX. :{

Verwijderd

Ik denk zelf dat het eerder iets in de trend van Chocobo World zal zijn (bij FF8), alleen dan verder uitgebreidt; Je speelt een apart spel in FF zelf. Een FF voor de Cube zal te groot zijn (zelfs zonder filmpjes en nadat ie grafisch is aangepast 3D->2D) om in een GBA cartridge te passen.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 27 maart 2002 16:09 schreef . w o u t e r . het volgende:
gvd

moet er straks WEER een spelcomputer bij kopen

heb ook al een PS2 gekocht voor FFX. :{
Juist dat vind ik ook. Als Final Fantasy fan moet ik dus straks ook een GBA en een GameCube kopen :(. Alsof het geld op me rug groeit ;(

Heb net een PS2 gekocht met FF6,7,8 en 9.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

offtopic:
Hoe zit t eigenlijk met het feit dat Sony een stuk Square bezit? Komen er nu geen PS2 games meer dan :?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 16:24 schreef FastBunny het volgende:
offtopic:
Hoe zit t eigenlijk met het feit dat Sony een stuk Square bezit? Komen er nu geen PS2 games meer dan :?
ja wel hoor

FF blijft op de PS2
Wat ik begrepen heb is dat de spellen op de GC anders worden dan op de PS2
PS2 gaat verder waar ze gebleven waren en GC worden een soort spin-off's hiervan

Heb het ooit ergens gelezen , weet niet of het waar is !!!

Verwijderd

:'( dit is niet goed voor mijn portomonee, moet ook nog een PS2 kopen samen met FFX als die uit is en dan dadelijk ook nog zeker een NGC met FFN hoe moet ik dat betalen :'(

Kan het natuurlijk ook gewoon laten liggen maar dan ben je geen FF die hard he :D

Verwijderd

pics! :P

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 27 maart 2002 16:47 schreef Maverick-X het volgende:
:'( dit is niet goed voor mijn portomonee, moet ook nog een PS2 kopen samen met FFX als die uit is en dan dadelijk ook nog zeker een NGC met FFN hoe moet ik dat betalen :'(

Kan het natuurlijk ook gewoon laten liggen maar dan ben je geen FF die hard he :D
ja en een GBA natuurlijk :( Dat wordt ff sparen dus

Verwijderd

GBA hebben mijn beide broers gelukkig, kan ik wel eentje ff op zijn kop tikken om die te "lenen" >:)

• JamesTiberius
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

!

Eindelijk... ik heb Square nogal moeten missen sinds de N64 :( Secret of Mana bijv. (Super Nintendo) was een geweldige RPG.

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

• Rudy_X
  • Laatst online: 23-03-2013
Zou vreed zijn. een echte 3D secret of Mana. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Voor de GC natuurlijk. Vond hem ook voor de snes zwaar Cool!

Pc: Geen :(

Verwijderd

cool, nu maar hopen dat square betere games gaat maken dan de laatste tijd voor de ps2 zeg..

en ik hoop natuurlijk dat ze nog op de Xbox komen, maar dat zal vast wel.

Verwijderd

zelda om te kotsen?
hmm tja als jij vette graphics, ontzettend wrede gameplay en originaliteit om te kotsen vind heb je gelijk...

Verwijderd

vette console war hier :P
"het grote consolewar topic":P
ik had gehoord dat nintendo eerst niks van sguare wou ofzo?
hebben jullie dat ook eens gehoord?

Verwijderd

nintendo en square hebben lang ruzie gehad maar dat is nu voorbij
net zoals de vete tussen sega en nintendo

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 12:28 schreef XE het volgende:
nintendo en square hebben lang ruzie gehad maar dat is nu voorbij
net zoals de vete tussen sega en nintendo
doet me denken aan dat filmpje waarbij mario en sonic gaan vechten :D

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Op woensdag 27 maart 2002 16:40 schreef Gamegod het volgende:

[..]

ja wel hoor

FF blijft op de PS2
Wat ik begrepen heb is dat de spellen op de GC anders worden dan op de PS2
PS2 gaat verder waar ze gebleven waren en GC worden een soort spin-off's hiervan

Heb het ooit ergens gelezen , weet niet of het waar is !!!
De PS2 zal de spellen als FF10, 11 em 12 krijgen (de genummerde). De GameCube en GBA de spin-offs, zoals Final Fantasy Tactics, en nu dus FF N. Cool!

Verwijderd

Op donderdag 28 maart 2002 13:19 schreef ilyc het volgende:

[..]

De PS2 zal de spellen als FF10, 11 em 12 krijgen (de genummerde). De GameCube en GBA de spin-offs, zoals Final Fantasy Tactics, en nu dus FF N. Cool!
Ja zo heb ik ook het begrepen maar of dit zeker is weet ik niet.

Maar da's best kut want dan moet je & een GC & een PS2 kopen maar volgens mij heeft square het op deze manier gedaan om zo min mogelijk ruzie met sony te krijgen :)

Verwijderd

Ja, een tegenvaller en een meevaller... Ben net de trotse eigenaar van een PS2 met FFX (en die is echt te gek!! :9~ , heb er al 35uur opzitten ;) ). En nu moet idd ook weer die GC gekocht worden... Pffff.... :P

Verwijderd

tja, maar een gamecube kopen is geen slecht ding. zodra je er 1 hebt weet ik zeker dat je er meer op zult spelen als op je ps2. (xbox laten we buiten beschouwing want dat is 1x spelen en daarna noooooit meer)

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Ach... Zo duur gaat die NGC niet worden itt. de PS2 & de XBox, dus eigenlijk valt het allemaal wel mee :z

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 14:25
Ik zou toch al een gamecube kopen, maar nu heb ik er nog een reden bij waarom ik hem wil. :9

Maar ik wil ook graag FFX, maar ik heb geen zin om een ps2 daarvoor te kopen. (Ik had ook al een psx gekocht speciaal voor de FF games)
Is er nog een kans dat FFX ooit op de gamecube komt? zal wel niet zeker :(

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Op zondag 31 maart 2002 15:22 schreef Dalrok het volgende:
Ik zou toch al een gamecube kopen, maar nu heb ik er nog een reden bij waarom ik hem wil. :9

Maar ik wil ook graag FFX, maar ik heb geen zin om een ps2 daarvoor te kopen. (Ik had ook al een psx gekocht speciaal voor de FF games)
Is er nog een kans dat FFX ooit op de gamecube komt? zal wel niet zeker :(
Idd. Ik heb toendertijd ook een PSX gekocht alleen voor FF7. Als ik nu een PS2 zou kopen zou ik dat alleen doe voor Metal Gear 2. Maar dit keer doe ik dat pas als er een PS3 is :P.

Ik hoef eerlijk gezegd ook niet FFX voor de GC. Doe mij maar iets als Secret Of mana of Chrono Trigger. Is velen malen cooler. 8-)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

[droom-modus]
Zo zou misschien de cover van FF X eruit hebben gezien voor de GC :z
[/droom-modus]

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/cashman/cubecovers/finalfantasyxboxart.jpg

• Dalrok
  • Laatst online: 27-10 14:25
Nice!! :9~

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Op woensdag 27 maart 2002 16:48 schreef OrkBozz het volgende:
pics! :P
Ja psies, eerst zien, dan beoordelen

Verwijderd

square moet sony dumpen.. blok aan hun been

Verwijderd

Op zondag 31 maart 2002 17:52 schreef ugamer het volgende:
square moet sony dumpen.. blok aan hun been
Dat gaat niet zo gemakkelijk, gezien sony iets van 30% van square bezit.
Pagina: 1