Toon posts:

[PS2]JGT op Eurosport

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wow, ik zag net dat Eurosport het Japans GT kampioenschap gaat uitzenden. De beelden die ze lieten zien deden me meteen weer denken aan GT3!!! Eindelijk de auto's waar ik zelf zo veel mee heb gereden op de TV :)

Ik ben iig heel blij dat Eurosport dit uitzend. En jullie mogen ook raden wie naast 2 autofabrikanten het programma sponsort ;)

Ik denk dat ik zelf iig de draad weer oppak met GT3, zeker omdat ik het nog steeds niet heb uitgespeeld, maar het is nou eenmaal leuker om ook met auto's te rijden die je ook op tv kan zien :)

Ik denk dat alle GT3 fans naast alle andere autosportprogramma's dit zeker ook moeten volgen.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vraagje: is GT3 ook na langere tijd nog leuk om te spelen :? Of wordt het gauw saai net als de meeste spellen?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
GT3 is iets speciaals, het gaat inderdaad wel vervelen maar het is wel een spel wat leuk (en indrukwekkend) blijft om tussendoor te spelen.
Het vervelendste van het spel is dat je zo ontiegelijk veel races moet rijden, die vaak ook veeeel te lang duren (+2 uur...)

Maar als je hem nog niet hebt: KOPEN, zeker nu het spel platinum is.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 27 maart 2002 09:16 schreef DinoPK het volgende:
GT3 is iets speciaals, het gaat inderdaad wel vervelen maar het is wel een spel wat leuk (en indrukwekkend) blijft om tussendoor te spelen.
Het vervelendste van het spel is dat je zo ontiegelijk veel races moet rijden, die vaak ook veeeel te lang duren (+2 uur...)

Maar als je hem nog niet hebt: KOPEN, zeker nu het spel platinum is.
Langer dan 2 (twee) uur?!? Hmmm... Zo'n spel heb ik nog nooit gehad. Kun je misschien tussentijds opslaan? Zou wel handig zijn :+.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op woensdag 27 maart 2002 00:56 schreef syntony het volgende:
Wow, ik zag net dat Eurosport het Japans GT kampioenschap gaat uitzenden. De beelden die ze lieten zien deden me meteen weer denken aan GT3!!! Eindelijk de auto's waar ik zelf zo veel mee heb gereden op de TV :)

Ik ben iig heel blij dat Eurosport dit uitzend. En jullie mogen ook raden wie naast 2 autofabrikanten het programma sponsort ;)
Zal Sony wel zijn dan.... :)

Waar heb je dat gelezen? Kon het op de eurosport site niet zo gauw vinden....

Verwijderd

Topicstarter
Eurosport zond gisteravond beelden uit met beelden van vorig jaar en die waren erg spectaculair. Het lijkt wel alsof daar mee toegestaan is en de concurrentie moordend is }:) Naast de bekende Supra's, Skyline's, NSX-en en GTO's doen er ook MCLarens, Ferrari's, Lamborighini's en Mercedes CLK's mee :9~

Ik blijf de gidsen iig goed in de gaten houden, want dit wil ik echt niet missen.

PS. Races kun je niet tussentijds saven, maar je PS2 kan natuurlijk wel aan blijven staan als je wilt stoppen :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 13:26
Op woensdag 27 maart 2002 09:18 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Langer dan 2 (twee) uur?!? Hmmm... Zo'n spel heb ik nog nooit gehad. Kun je misschien tussentijds opslaan? Zou wel handig zijn :+.
Nee, maar een pauze knop is heel handig :)
s'morgens speel je een uurtje drukt op pauze en gaat richting school, na de tijd kom je weer en knap je het 2e uurtje weg :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1