Toon posts:

[FLASH] Dropdown button wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een dropdown button gemaakt, als je over de bovenste knop rolt er een nieuw menu onder uit waar je verschillende dingen kan kiezen, probleem is dat ik dat in het bovenste frame heb staan en het uitrollen dus in dit frame bevind en niet over het frame hieronder, plus dat er ook nog een rand omheen zit die je ziet zodra je de bovenste knop raakt. check www.marcello.tk voor als je er nix van snapt, dan zie je het probleem meteen namelijk

BVD

Verwijderd

beetje vaag, zou je het misschien in een paar zinnen willen formuleren.?? :)
en ik zie niet zo gauw een dropdown button(wat het ook zou moeten zijn)op je link

Verwijderd

/me snapt er geen zak van......doe ff een linkje direct naar het probleem

Ik zie wel op je site dat je GEEN vrienden hebt, maar met dat probleem kan ik je niet helpen.

:+

• Skibby
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 11:55
Nee, die zie je niet, zo: http://members.chello.nl/k.drost1/marcello/vrienden.swf, zie je 'm wel.

het probleem is dat je niet in een ander frame kan uitklappen. Dus geen frames gebruiken, of met geen flash maar javascript gebruiken, dan kan het wel.

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat kan volgens mij niet, maar waarom maak je er niet gewoon 1 site van?

Wat vrienden betreft kan je altijd nog een bonzai buddy nemen :+

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 23:56 schreef Skibby het volgende:
Nee, die zie je niet, zo: http://members.chello.nl/k.drost1/marcello/vrienden.swf, zie je 'm wel.

het probleem is dat je niet in een ander frame kan uitklappen. Dus geen frames gebruiken, of met geen flash maar javascript gebruiken, dan kan het wel.
Sorry maar niet in een ander frame uitklappen??? Ben ik nou zo moe, of zou het handiger zijn als je even een fla online zet?

Verwijderd

ik denk dat dit je probleem is:

Flash kan niet vanuit je bovenste html-frame over je middelste html-frame uitklappen. oplossing is of je bovenste frame groter maken zodat je je hele menuutje ziet, of geen frames gebruiken, of je hele site in OF dhtml, OF flash doen.

Die rand is waarschijnlijk onderdeel van het keyframe (in flash dus) waar de rest van je menuutje staat (ik neem aan dat je naar frame 2 ofzo springt on mouse-over) dus die moet je ff deleten in dat frame.
Pagina: 1