Ik heb het probleem dat ik 2 computers heb en 1 receiver met 2 sets speakers. Ik zou héél graag willen weten of er een "soundterminal" bestaat die ervoor zorgt dat geluid niet naar de geluidkaart van de pc zelf gaat, maar naar die van de remotecomputer met de receiver dmv van een netwerkverbinding. Ik heb een 100mbit verbinding liggen, dus er mag redelijk wat data verbruikt worden. Zelf heb ik al pc-anywhere geprobeerd, maar dat is een complete terminal en ik wil enkel het geluid hebben via die pc, omdat ik bij pc-anywhere gedwongen ben om ook het beeld van deze computer te zien. En 16 bits 1fps terminalbeeld is geen pretje als je een film wilt bekijken ;'( .
Ik zoek dus infeite een terminal die een soundcard kan emuleren en die het signaal ipv naar een speakeruitgang omzet naar tcp/ip ( of whatever ) om zo via een netwerk het signaal naar de andere pc brengt, die het vervolgens weer omzet naar Echt geluid.
Bij voorbaat dank etc.
Ik zoek dus infeite een terminal die een soundcard kan emuleren en die het signaal ipv naar een speakeruitgang omzet naar tcp/ip ( of whatever ) om zo via een netwerk het signaal naar de andere pc brengt, die het vervolgens weer omzet naar Echt geluid.
Bij voorbaat dank etc.