tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
O/S = win2K voor degene die dat nog niet doorhaddenOp woensdag 27 maart 2002 00:18 schreef -=!ME!=- het volgende:
btw: welke drivers zou ik moeten hebben van de site van Promise, aangezien ik geen onboard drivers voor windows zie
edit:
grr, die quote-knop lijkt teveel op de edit knop!
grr, die quote-knop lijkt teveel op de edit knop!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
heb hetzelfde hier met een onboard HPT366 controller. iemand daar een oplossing voor?
BLijkbaar kunnen die 2 IDE controllers TOCH geen normale HD's aan en allen maar raid [de manual zegt van wel en d'r is zelfs een JUMPER om te schakelen tussen ata100 en raid modus].
Dus heb ik me ATA66 kaartje er maar in gehangen en daar die Xtra schijfjes aangehangen. [het zijn toch ata66 schijven dus qua performance niet zon probleem]
Dus heb ik me ATA66 kaartje er maar in gehangen en daar die Xtra schijfjes aangehangen. [het zijn toch ata66 schijven dus qua performance niet zon probleem]
\o/