mijn verluchting van monitor is super heet dat rooster en links bover van scherm word de kleur minder dan de rst (komt dat door mn ccfl?)
graag reacties
graag reacties
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
jij snapt wat ie bedoeld?Op dinsdag 26 maart 2002 22:27 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Kapot aan het gaan? Fans erop (afkoelen)
je zou het haast denken hahaOp dinsdag 26 maart 2002 22:28 schreef hobgoblin het volgende:
[..]
jij snapt wat ie bedoeld?
Verwijderd
* FragFrog snaptum (geloof ik)Op dinsdag 26 maart 2002 22:26 schreef Sventhemen het volgende:
mijn verluchting van monitor is super heet dat rooster en links bover van scherm word de kleur minder dan de rst (komt dat door mn ccfl?)
graag reacties
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
Hej doen we ff wat minder?Op dinsdag 26 maart 2002 22:28 schreef X_Treme>GR< het volgende:
WTF BEDOEL JE NOU WEER????????LEIPE GAST!!!
EN VERANDER DAT TOPICTITEL FF!!!
idd, valt me nog mee dat Phreak dit zo lang door laat gaanOp dinsdag 26 maart 2002 22:31 schreef X_Treme>GR< het volgende:
en die gast heeft al 65 posts pfffff (slaat nergens op hoor)
zie mijn vorige post hierboven ergens en dat x1000000000.
sluit dit topic plz!!!
Zo gezegd, zo gedaan.
* FragFrog snaptum (geloof ik)Op dinsdag 26 maart 2002 22:26 schreef Sventhemen het volgende:
graag reacties
Ik zit hier niet constant te F5'en hoor..Op dinsdag 26 maart 2002 22:32 schreef reiker het volgende:
[..]
idd, valt me nog mee dat Phreak dit zo lang door laat gaan
Dit topic is gesloten.
![]()