Toon posts:

[CM] vraagje over koeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onderstaande afbeelding geeft weer hoe ik mijn fans in mijn modje wil gaan plaatsen. Het is een Rainbow fulltower. Ik kan helaas geen fan onder m'n voeding plaatsen. Hier is te weinig ruimte voor. Er zou eventueel wel een 40mm fan passen, maar die maakt onwijs veel herrie en zal ook niet veel helpen.

Heeft iemand op- of aanmerkingen? En kan ik die fan bij m'n pci sloten beter naar binnen of naar buiten kan laten blazen? ik ben in de tekening uitgegaan van naar binnen blazen.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~toor0068/case.GIF

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

YpS

ies good i think

Verwijderd

Blaast die fan aan de zijkant nou lucht in je kast of haalt ie het aruit? Blazen lijkt me beter (beter evenwicht zeg maar)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 22:29 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Blaast die fan aan de zijkant nou lucht in je kast of haalt ie het aruit? Blazen lijkt me beter (beter evenwicht zeg maar)
de 2 aan de voorkant blazen naar binnen. Die enen bij de pci sloten ook. Boven en achter blaast alles naar buiten.

Hebben die 3 fans op de achterzijde nut? of zou ik kunnen volstaan met 2 achterin en 2 op de bovenkant?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wordt je niet doof zo ??
Ik zou een papst 8cm (12decibel versie) achter plaatsen ,en voorin ook een papst 8cm (12decibel versie).

Dat hoor je tenminste niet of je moet er helemaal met je oor voor gaat zitten ofz0.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
volgens mij maakt dit herrie!

en krijg je een beetje het vakium effect.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
6x out en 3x in...

Zou aan de voorzijde 1 intake maken en aan de bovenkant 1 outtake, achterzijde 2 outtakes...
Zijkant is goed.

Worden het allemaal 80x80 :?

Verwijderd

Het gaat wel werken zo ja :)
Ik zou er alleen 1-2 boven en 1-2 achter doen. 3 is echt overkill... Die bij de PCI kan je misschien zelfs ook wel weglaten... Succes! en wel pics he ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2541725371

Kan ook...

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedant allemaal. Met de paasdagen ga ik hem maken. Ik denk dat ik hem wel afkrijg.
Pagina: 1