C'T, wat vinden jullie ervan?

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hoi,

Al enige tijd ben ik lid van C'T (Computer Technik). :)
Nu vind ik het altijd zeer irritant dat ze tijdens reviews onderdelen vergeten op te nemen.

Zoals in deze maand de 6 socketA mainboards... er zat geen eens Asus/Abit moederborden bij, dit vind ik zeer vreemd. :(

Kunnen wij hier niets aan veranderen? :)

Whatever.

Verwijderd

NL of Duitse versie?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:24
Ik vind de duitse versie het beste: dikker, goedkoper en leesbaar in de boekhandel omdat er nooit zo'n plastic hoesje omheen zit :)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

de Duitse C'T is erg goed. Gaan vaak diep op techniek in. Daarnaast kost ie los maar iets van 7,50 (erg goedkoop voor een compublad) en komt ie om de 2 weken uit, dus zeer up to date.

De NL is aardig, maar alleen als je Duits erg brak is. Hun artikelen zijn meestal de vertalingen van de Duitse, maar dan 1 maand oud. Schiet dus meestal niet op. En hij is dunner (ok, ook minder reclame) en duurder.

*insert signature here

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben ook fan van de Duitse C't. Veel inhoud voor een onverslaanbare prijs, tevens lekkere hersenkraker af en toe...

Verwijderd

Ik ga waarschijnlijk mijn abbo opzeggen omdat ik meestal beter op de hoogte ben. Mede door Tweakers. Alleen die tests zijn wel aardig. Laatst nog een digitale camera test geweest. Gaat er professioneel aan toe.
Dat wel. Eigenlijk moet ik ook niet zeuren over die 75 piek ofzo, het is een leuke aanvulling.

Q.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:00
Ik lees de NL versie (vond het al een stap voorwaarts met de vorige bladen :)), staat veel in waar ik nog wat aan heb. Duits is niet mijn sterke kant, dus helaas :(

En dat er idd geen Abit of ASUS in stond vond ik zwaar minder...het gaat mij (en velen denk ik) om 1 van die 2 plankjes.

Flickr | Lego collectie

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
C'T is zeer goed met reviews, ze gaan zeer diep op de materie in. :)

Ik blijf het toch jammer vinden..... wat ik al eerder zei.. :)

Whatever.

Verwijderd

Lijkt me nogal een misser, om geen Asus of Abit in de test op te nemen. Daarom wilde ik um juist gaan kopen, om te zien of zij de zelfde conclusies trekken als de harde waren sites (oa anand etc). Hoeft dus niet meer... Het is inderdaad een net een jammer gebeuren zo. Toch is de technische achtergrond meestal wel ok, alleen dus vaak een beetje verouderd.

Verwijderd

Ik vind de PC-Active ook wel leuk :)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

toch staan er vaak wel goeie verhalen in vind ik. De testen schiet je inderdaad niet superveel mee op (maar soms ook best wel handig..).

Maar verhalen over netwerken, scsi, deze week een vergelijkingstest tussen windows2000 en linux (waar ik voor school net een gelijksoortig verslag moet maken!!)

Ik vind het dus wel een goed blad, de beste in het nederlands volgens mij, en m'n duits is echt zeer zeer slecht, dus dat ga ik echt niet kopen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 13:31

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het is denk ik wel een goed blad. De duitse is beter, maar da'snap'k nie he!
Toch ga ik mn abo opzeggen omdat ik geen tijd heb (lees:neem) om het blad te lezen.
Meeste info haal ik toch al van Tweakers.net

Maar voor het geld krijg je denk ik wel een goed blad.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• jeroen|IA
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik vind dat de c't achteruit aan het gaan is. In het begin kocht ik em vaak los, en toen stonden er nog zeer diepgaande technische artikelen in, tegenwoordig is het meer "trendwatching" wat ze doen. En die reviews behandelen meestal toch hardware die ik niet zo snel zou kopen, dus..

• TheGrimReaper
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

ik snapte ook niet waarom de asus en abit er niet bij zaten. Ik denk dat ze hem nog niet op tijd konden krijgen. (ook al zou dat ook vaag zijn)

De duitse c't begin ik niet aan, mijn duits is bagger. En de NL gaat er inderdaad op achteruit. Vooral die van deze maand was weinig soeps (ff snel gekeken)

= TheGrimReaper op tweakers

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Nee, gaan ze ff driehonderd harddisks testen, nou yay wat heppie daar aan?
Het artikel over de explosieve groei van hdd space was wel geinig overigens.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee, gaan ze ff driehonderd harddisks testen, nou yay wat heppie daar aan?
Het artikel over de explosieve groei van hdd space was wel geinig overigens.[/quote]Dat vind ik nou juist weer gemakkelijk....
Dan kun je zien of je voor de juiste hd hebt gekozen....

BTW die van mij komt er goed uit met 17,2 MB/SEC!!!! *D

Whatever.

Verwijderd

Ik ben dan lid van de Nederlandse C'T, en die vindt ik erg goed, vaak grote tests en neutraal.
Alleen het nadeel is dat hij zo achterloopt op de duitse versie en nog duurder is ook.
Maarja mijn duits is nou eenmaal niet zo goed :).

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
De duitse C'T is erg goed, maar de PC-Active blijft m'n nummer 1. De pc-active is wat persoonlijker dan de andere bladen.

Verwijderd

Heej,

de Duitse versie vind ik maar nix want ik had een 2,nix voor me Duits.

De nl versie vind ik erg goed, ze gaan veel dieper ergens op in en geven meer uitleg hoe iets werkt dan bijv. C!T
Pagina: 1