heb net ffe mandrake 8.2 erop geknalt. niks dan lof over de installatie. die ging vlekkeloos en snel. vond al m'n hardware en via sygate op m'n andere pc kon ik zo internet op.
toen zag ik dat er tuxracer bijzat. denk ffe starten... not!
gebeurde vrij weinig.
dan maar tribes2 installeren (heb de complete linux versie).
installeren gaat goed, patchen ook. dan run ik hem, krijg ik een melding dat er geen GLX f zo is.
valt me weer zwaar tegen. zit gewoon een geforce ddr in die pc dus je zou zeggen dat het out of the box moet werken...
keek trouwens eens in het mandrake controll center (ziet er gelikt uit
)
en dan bij hardware en beeldscherm. bij expert modus stond dat hij alleen 3d acceleratie deed met xfree 3.3.6, maar de nvidia drivers doen toch gewoon GLX in xfree 4? wtf?
iemand hier ook ervaringen mee? vind het een beetje vaag. tuxracer standaart mee installeren en dan niet out-of-the-box werken met een geforce ddr
toen zag ik dat er tuxracer bijzat. denk ffe starten... not!
gebeurde vrij weinig.
dan maar tribes2 installeren (heb de complete linux versie).
installeren gaat goed, patchen ook. dan run ik hem, krijg ik een melding dat er geen GLX f zo is.
valt me weer zwaar tegen. zit gewoon een geforce ddr in die pc dus je zou zeggen dat het out of the box moet werken...
keek trouwens eens in het mandrake controll center (ziet er gelikt uit
en dan bij hardware en beeldscherm. bij expert modus stond dat hij alleen 3d acceleratie deed met xfree 3.3.6, maar de nvidia drivers doen toch gewoon GLX in xfree 4? wtf?
iemand hier ook ervaringen mee? vind het een beetje vaag. tuxracer standaart mee installeren en dan niet out-of-the-box werken met een geforce ddr