Toon posts:

SEGA mastersystem2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K, heb hier thuis een kapute mastersystem2 van SEGA liggen met dik veel spellen. Weet iemand waar ik nog een mastersystem2 op de kop kan tikken ??
Ik heb geen zin om hier 100 piek voor te betalen, maar zo rond de 50 is ok. Dus geen antiek winkel graag.

Pleaze iemand ?!?!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Zou eens google proberen of the search hier op GoT. Verder zou ik het niet effe weten voor je. ;)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Kijk eens bij Nedgame. Die hebben (een) MasterSystem(s) op voorraad, maar ik weet niet of dat de MS1 of MS2 is.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op dinsdag 26 maart 2002 23:01 schreef MrTinux het volgende:
Kijk eens bij Nedgame. Die hebben (een) MasterSystem(s) op voorraad, maar ik weet niet of dat de MS1 of MS2 is.
Nedgame is veel te duur met 2e hands dingen.
Probeer eens op internet (marktplaats) te zoeken naar zoiets.
Je moet iig niet bij een winkel zo iets kopen.

Verwijderd

is een megadrive II niet hetzelfde?
of maakt in ieder geval gebruik van dezelfde cardridges

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 26 maart 2002 23:53 schreef Nosfer@tu het volgende:
is een megadrive II niet hetzelfde?
of maakt in ieder geval gebruik van dezelfde cardridges
Nee, de Megadrive (16bit) is de opvolger van het Master System (8bit), net als de SNES de opvolger was van de NES.

En dat Nedgame duur is: tja, da's waar. Maar ze hebben hem iig wel ;) en anders natuurlijk marktplaats.nl e.d.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Megadrive en mastersystem zijn net zo verschillend als SNES en NES... (voor als dat wat bekender is). Megadrive en Mastersystem zijn respectievelijk de 16 en 8-BIT consoles van SEGA.

Er bestaat ook bijna geen verschil tussen een MS1 en MS2. Het enige verschil is dat er op de MS1 nog een aansluiting zit voor de legendarische (naar het schijnt) 3D-bril die je ooit kon kopen :)

[edit]
LOL... leuk om te zien hoe iemand op bijna hetzelfde tijdstip (bijna) dezelfde reply geeft :)
Pagina: 1