Toon posts:

2D kwaliteit GF4 MX 440

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me wat vertellen over de 2D kwaliteit van de Asus Geforce4 MX 440? Ook ter vergelijking van eerdere Geforce kaarten graag.

<eit>
toegevoegd: Asus
</edit>

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dat hangt helemaal van het merkt af. Als je een een of ander goedkoop flut merkt hebt, dan zullen er veel slechtere uitgansfilters opzitten(=slechte 3D), dan op een kaart van een goed merk.

Verwijderd

Op een kaart van een bekender merk, zoals asus of leadtek zitten meestal wel goeie 2d filters. Veel beter dan minder bekende, zoals pine of powercolor. Daar betaal je ook wel voor. Voor het beste beeldkwaliteit raad ik wel matrox en ati aan. Matrox presteerd bagger in 3d, dus blijft een ati over. Ik heb zelf een gf2mx400 die naar behoren presteerd. Op 1280*1024 doet ie het nog goed op 70hz. Verder gaat m'n monitor niet.

Verwijderd

Topicstarter
Maaruh, heb ik niet ergens gelezen dat de GF4 sowieso is verbetert in 2D weergave?

Verwijderd

Ik heb zelf de Creative 3D Blaster 4 MX 440.
En op de 2D Kwaliteit heb ik geen aanmerkingen eigenlijk.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik de kaart nog niet echt getest heb met spellen e.d.

Verwijderd

ga voor een leadtek , die gebruiken altijd goede filters, ook elsa schijnt goed te wezen

Verwijderd

Inderdaad, Laedtek, Elsa (niet doen: die zijn binnen een paar maanden weg) en Asus gebruiken over het algemeen de beste filters voor nVidia based VGA kaarten

Verwijderd

Mn broertje heeft die van Gainward... doet t goed, mooi beeld.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
yep, die Leadtek rules. 2D is voor beter dan ik gewend ben van Geforce kaartjes. Asus is idd ook altijd een goede keuze.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1