Hier had uw advertentie kunnen staan :).
Verwijderd
Alt+Ctrl+X (extract)
En even de manual doorlezen als je er niet uit komt
Extract is verreweg het handigst, je hoeft hooguit nog wat te gummen erna.
Verwijderd
Voor een plug-in moet je zoeken naar Knockout. Is een soort van superverbeterde versie van "ctrl" + "alt" + "x".
Hoewel dit plaatje ook met extract goed te doen is.
Hoewel dit plaatje ook met extract goed te doen is.
dit plaatje is nog niet eens zo moeilijk....zou je bijna met hand kunnen doen....
Extract zuigt juist enorm. Layer masks werken veel handiger en preciezer.Op dinsdag 26 maart 2002 21:55 schreef Cheatah het volgende:
Alt+Ctrl+X (extract)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Happy masking met de vleugels!Op woensdag 27 maart 2002 10:03 schreef Exirion het volgende:
[..]
Extract zuigt juist enorm. Layer masks werken veel handiger en preciezer.
en makkelijker? Wat is er makkelijker dan een magisch wandje ?
Ik zat aan hetzelfde te denken, maar ik kon ff niet op de naam komenOp woensdag 27 maart 2002 10:08 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Happy masking met de vleugels!
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Nou, je moet wel ff met die instellingen spelen, beter is het om de randen als polygoon te selecteren.Op woensdag 27 maart 2002 10:08 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Je bent er ff wat langer mee bezig maar dan heb je ook een goed resultaat.
Daarna hoef je alleen nog maar de lelijke pixels te blurren en voilla, een lekker soepje.
Geen probleem hoor. Gewoon inzoomen en airbrushen. Het is dat ik hier geen Photoshop bijdehand heb nu, maar ik heb wel fijnere afbeeldingen geisoleerd met mask, en ik denk dat je deze vogel in uiterlijk 5 minuten klaar hebt.Op woensdag 27 maart 2002 10:08 schreef DeFeCt het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Met een airbrush en quickmask ik in ieder geval nietOp woensdag 27 maart 2002 11:29 schreef Exirion het volgende:
ik denk dat je deze vogel in uiterlijk 5 minuten klaar hebt.
matte painting is een art form an-sich.

geeft

of

geeft

En dit soort dingen doe je idd zoals Exirion zegt met masking, geeft veel meer controle over je onderwerp.

geeft

of

geeft

En dit soort dingen doe je idd zoals Exirion zegt met masking, geeft veel meer controle over je onderwerp.
Helemaal mee eens, maar niet in 5 minuten.Op woensdag 27 maart 2002 11:49 schreef cutter het volgende:
matte painting is een art form an-sich.
hmmz, cutter feels the urge for a matte painting contest, maak een pic van je school en geef er een mental twist aan, zal hier de vuurtoren eens gaan opblazen als ik tijd heb de volgende week (photoshopperwijs opblazen bedoel ik dan)....
Ehm, vraagje: wat is matte painting? Beetje klooien met achtergronden?Op woensdag 27 maart 2002 12:06 schreef cutter het volgende:
hmmz, cutter feels the urge for a matte painting contest, maak een pic van je school en geef er een mental twist aan, zal hier de vuurtoren eens gaan opblazen als ik tijd heb de volgende week (photoshopperwijs opblazen bedoel ik dan)....
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Nu worden dat soort dingen met computers gedaan, maar het idee blijft hetzelfde je schiet een scene en daar plak je een andere scene overheen.Matte Painting is used to save on money. Instead of going to some other
country orbuilding a huge set, they paint a picture that fits right over the
lens creating the illusion of a location. There are wholes in the painting so
that the camera can see the live actors, so it's a picture in between the
actors and the camera.
The best fim to look at is Star wars, almost everything is made from a matte
painting, from the death star to the planet Endor.
http://www.matteworld.com/tv/coke.html di's een bekende....

het is idd maar iets van 5 min werk. Deze is niet echt netjes had ik niet zo'n zin in. Wilde alleen even kijken hoe dat werkte met masks want ik die het ook altijd met extract.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
ik zou em overvloeien en de poten apart erbij doen met een layer met mask met alleen de poten zichtbaar.
is het snelst denk ik
is het snelst denk ik
Pagina: 1