Ik heb Google, MS Knowledgebase en de GoT search gebruikt, en kan mijn probleem niet vinden. Ik gebruik als werkstation een Win2k server met Terminal Services, dit zodat mijn 386 ook gebruikt kan worden. Echter ik heb een week deze configuratie draaien, en plotseling krijg ik de volgende error:
Dus ik klik op Ok, en ga in DSRM ik installeer de support tools en draai NTDSUtil, voer alle Recovers een voor een uit, en krijg steeds dezelfde fout.
Ik ben geen onbekende op Directory gebied, ben namelijk Netwerkbeheerder en werk constant met de NDS. Als ik dergelijke fouten in de NDS krijg los ik ze zo op, en volgens mij moet het heel simpel zijn om dit ff snel op te lossen, anders zou er toch wel ergens iets te vinden zijn?
Als laatste nog de specs:
PC: AMD K6-2 300@450 Mhz 352 Mb RAM
Win2k server. (gelicentieerd) met Service Pack 1
Ikzelf: Mens, 20 jaar oud. CNA gecertificeerd
Bezig met CNE, examens gehaald: CNA + Advanced Administration en een spoedcursusje Design en Implementation.
Zoals ik al zei, geen onbekende op het Directory gebied, maar Active Directory zet me toch weer even klem.
Misschien is het een topic voor NT of AN&S?
code:
1
2
| Directory Services could not start: The Event Log File is corrupted. Err status: 0xc000018e. press Ok to reboot and go to Directory Services Repair Mode |
Dus ik klik op Ok, en ga in DSRM ik installeer de support tools en draai NTDSUtil, voer alle Recovers een voor een uit, en krijg steeds dezelfde fout.
Ik ben geen onbekende op Directory gebied, ben namelijk Netwerkbeheerder en werk constant met de NDS. Als ik dergelijke fouten in de NDS krijg los ik ze zo op, en volgens mij moet het heel simpel zijn om dit ff snel op te lossen, anders zou er toch wel ergens iets te vinden zijn?
Als laatste nog de specs:
PC: AMD K6-2 300@450 Mhz 352 Mb RAM
Win2k server. (gelicentieerd) met Service Pack 1
Ikzelf: Mens, 20 jaar oud. CNA gecertificeerd
Bezig met CNE, examens gehaald: CNA + Advanced Administration en een spoedcursusje Design en Implementation.
Zoals ik al zei, geen onbekende op het Directory gebied, maar Active Directory zet me toch weer even klem.
Misschien is het een topic voor NT of AN&S?
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage