Rommetjes

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• ruuds
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33
Hallo,

ik heb van die bestand.smc rommetjes voor de snes emulator, maar nu vroeg ik me af, zijn er programmaatjes om de inhoud van die roms (zoals plaatjes) los als bmp ofzo op te slaan?

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 12:20
hm. gewoon emuleren met een emulator en een screenshot maken. heb dat ook eens geprobeerd met muziek, maar kan niet omdat ie apart alle toontjes op slaat. en de snes maakt er een muziek stuk van. dus je moet een hele snes emuleren wil je het spel krijgen. beetje wazig.

je kan es zoeken op google.com maar denk niet dat het kan.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Volgens mij mag dit hier niet... Zou de FAQ maar eens doorlezen ;)

• sarcast
als je de cartridge hebt.. is er nix illegaals aan ROM's..

en aan emulators al helemaal niet. of is het hetzelfde beleid als met cracks ?
if so. ehm. dan euh. post ik hier nie meer ;)

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Nou van mij pikten ze het ook niet echt toen ik vroeg waar ik roms kon krijgen voor mijn legale cassettes omdat de laatsten niet echt meer werken.

Rebuilding knowledge database

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 26 maart 2002 21:56 schreef uppie83 het volgende:
Nou van mij pikten ze het ook niet echt toen ik vroeg waar ik roms kon krijgen voor mijn legale cassettes omdat de laatsten niet echt meer werken.
Je kunt niet bewijzen dat jij de legale spellen hebt. Vandaar dat het niet gepikt werd. Romrequest mogen niet, erover praten wel (staat in de FAQ).
Mooi, ik kan hier dus wel alles vragen over Roms en emulators?
Nee, helaas gaat die vlieger niet helemaal op. Emulators zijn op zich niet illegaal hoewel wel door geen enkel bedrijf gewenst. Vragen over emu's mag op voorwaarde dat er geen illegale biossen bijkomen kijken etc.
Roms daarentegen zijn uit den boze. Dat mag je ergens anders opzoeken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/06#06

• sarcast
dus dit draadje mag dus wel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 26 maart 2002 22:04 schreef sarcast het volgende:
dus dit draadje mag dus wel.
Want roms mogen niet?

Screenshot programma's kun je overal downloaden (hypersnap is de enige die ik bij naam ken maar er zijn er tientallen).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.