Toon posts:

Welke kaart is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis een hercules 3d prophet 111 ti 500 liggen
van 361 euro
en een gainward gfs 3 ti/500
van 278 euro

maar mijn vraag was welke is nou echt sneller wan ik heb niet zo goed herrineringen aan hercules kwa snelheid en van gainward hoor ik wel allemaal goede dingen.

ik heb een amd xp 2000+ met msi mobo en 256 ddr geheugen
en nu nog een hercules gf 2 mx.
en nu is de vraag ik wil niet z' on dure kaart vanwege budget, dus ik kan kiezen is die gainward z' n geld meer waard?? of is het ook goed om een ti 200 te kopen aangezien mijn sys toch al snel is??
ik weet het ff echt niet meer @#%# :?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Weet niet of Sinterklaas hier wel zo blij mee is:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#welkevk

Vrijwel alle "Welke kaart moet ik nemen"-topics gaan direct op slot.

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
aangezien je systeem toch niet zo snel is :z :z :z

Wat noem je dan wel snel????????
Tuurlijk moet je er een Geforce3 ti500 insteken. Tenminste als je budget je dat toelaat. Ik zou voor de gainward gaan. Hoor ik heel vaak hele goede dingen over. En anders zoek wat recensies op.

En als het echt niet kan zou ik eerder nog een Radeon8500LE nemen dan een Ti200. Wat de mensen ook zeggen, de radeon 8500 is sneller dan de ti200 en de drivers zijn ook heel goed tegenwoordig!!

Verwijderd

Topicstarter
ok change de topic maar in " vergelijking"

Verwijderd

Topicstarter
thx hiostu:p
ik ben nogal een fanatieke gamer duzz, maar die geforce 2 mx is echt een bottle neck check me marks maar is in me sig
:( ik wil wel graag rond de 8 a9000 marks zien:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op dinsdag 26 maart 2002 21:22 schreef Frostbyte het volgende:
Ik heb hier thuis een hercules 3d prophet 111 ti 500 liggen
van 361 euro
en een gainward gfs 3 ti/500
van 278 euro
Je hebt ze beide al, lekker 2 dezelfde :)

Ik zou lekker die Gainward houden als je die moest betalen, die Hercules is niet dat extra waard. (Ik denk dat beide kaarten evensnel zijn, eventueel verschil zie jij niet)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:27 schreef Frostbyte het volgende:
ik ben nogal een fanatieke gamer duzz, maar die geforce 2 mx is echt een bottle neck check me marks maar is in me sig
Wat maken marks nou uit als een minimale waarde. Het is leuk om even te benchen en te vergelijken, maar het is niet iets om als minimum te stellen als je een nieuwe kaart neemt. Het verschil van 1000 marks zul je in games echt niet merken hoor... Het is meer een indicatie in de letterlijke snelheid van je systeem... De 2MX is idd de bottleneck in moderne systemen (heb er zelf ook een) maar als al je spellen nog soepel draaien op je gewenste resolutie is het ok. Als je het alleen voor 3dmarks doet is het sonde van je geld. Ik heb er ook aan gedacht, maar mijn spellen draaien soepel in 1024*768*32 in high detail, dus ik vervang em echt nog niet...

Verwijderd

neej het gaat nie lang meer duren voordat er hier een slotje opkomt...

Khoor hem al op de daken :P:P:P

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 13:13
Op dinsdag 26 maart 2002 21:27 schreef Frostbyte het volgende:
Rond de 8 a 9000 moet makkelijk lukken hoor. Nu is volgens mijn de enige bottlenek van je systeem de videokaart. Je processor zeker niet. Dus ik zou voor 1 van die twee gf3 kaarten gaan. Of eventueel wat ik zei een radeon 8500.

Dusss. Ik zou het zeker doen, als je budget het toelaat!!

toevoeging: Als ik mijn tbird overclock haal ik net over de 8000 punten, met mijn radeon8500. Elk megahertzje wat mijn processor sneller loopt gaat mijn score redelijk snel omhoog. Dus je moet makkelijk die 9000 halen met je 2000+.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.