Counterstrike aan vervanging toe??

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik vind van wel.

Helemaal nu er twee gelijksoortige spellen aan het komen zijn, Global Ops en New World Order.

CS kan natuurlijk nooit echt vervangen worden, maar ik wil wel wat meer spellen zien ,die een beetje zoals CS zijn. Ook wil ik nu wel eindelijk eens van die cheaters afzijn.

Bent u het met mij eens, dat een van deze spellen wel eens de ondergang kan zijn van CS, mits het spel natuurlijk een goede gameplay heeft, met lekkere graphics, of zeg je: NEE CS LEEFT VOORT, VOOR ALTIJD!!!!.

Laat het me weten.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

/me wacht op cz :9~

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het wordt denk ik langzamerhand minder. Je hebt volgens mij zowiezo mensen die er mee stoppen altijd. Nu misschien wat extra, omdat die nu die andere spellen gaan doen.
En je hebt nu misschien wat minder mensen die eraan gaan beginnen, omdat die nu een van die andere gaan doen.

Maar ik denk dat dat niet zo snel bij CS zal gaan hoor. :)

Maarja, * kamerplant speelt nooit CS. Ik kan het dus ook best fout hebben. ;)

🌞🍃

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
neije man |:(

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Wedden dat als er eindelijk een goeie counterstrike-beater komt (die zekersteweten op CS gaat lijken) dat er dan massa's mensen gaan zeggen dat het maar een lame kloon is. Ik heb CS op internet altijd al lame gevonden maar op lan's is het wel gaaf

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:07 schreef Crash-Override het volgende:
neije man |:(

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 18:25
Kweenie, ben nu global ops aant downen, we zullen zien...

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op dinsdag 26 maart 2002 21:09 schreef Evilernie het volgende:
Wedden dat als er eindelijk een goeie counterstrike-beater komt (die zekersteweten op CS gaat lijken) dat er dan massa's mensen gaan zeggen dat het maar een lame kloon is. Ik heb CS op internet altijd al lame gevonden maar op lan's is het wel gaaf
Precies zo denk ik er ook zon beetje over. CS zal altijd nog wel leuk zijn, maar ik denk dat er vast wel een spel aan gaat komen, dat door mij, en anderen met mij, meer zal worden gespeelt als CS.

Zoals ik al zei, moet dit spel dan we een hele goed gameplay hebben. Dit vind ik een van de sterke, zoniet sterkste punt van CS.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

cs 4 ever <o/

ik wil niks anders dan cs, of ja af en toe potje ut maar ik blijf iig bij cs.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-01 20:59
Op dinsdag 26 maart 2002 21:32 schreef MM- het volgende:
cs 4 ever <o/

ik wil niks anders dan cs, of ja af en toe potje ut maar ik blijf iig bij cs.
Newbie :/

:o :D

Joke

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:07

steveman

Comfortabel ten onder

Beetje naief om te denken dat er een game is die "4 ever" is. Nothing lasts forever, even cold november rain

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Ik denk dat het meeste toch als rip-off wordt gezien, ik houd het zelf ook maar lekker bij CS

Verwijderd

CS blijft nog wel ff maar de engine wordt binnenkort hoop ik eens onder handen genomen |:(

Ik denk wel dat CZ leuk wordt en dat NWO hem niet kilt. NWO word ook leuk maar mist die CS sfeer.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Het w88 is op halflife 2 en dan kijken of Valve het CS team een CS2 laat maken.

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54

uppie8374

Sousousou

Juist, de enige die hem gaat beaten is CS voor HL2 :p

Rebuilding knowledge database

Verwijderd

Ik ben cs ook nog lang nie beu en ik doe het al wat jaartjes :) neej cs is nog wel ff een blijvertje maar er komen idd veel toffe soortgelijken ik noem maar ghost recon naar het realisme toe....

Maar cs is kwa gameplay op het moment nogsteeds de alleenheerser :P
Het enige wat nu nog de sweer bederft zijn de cheaters verder is het een prima game

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik wacht ten eerste op CZ. Ik hoop alleen dat de mutiplayer optie niet word vergeten. het lijkt wel of ze teveel aandacht schenken aan de singleplayer.

Daarnaast volg ik op de voet de voortgang van Terrorism: Fight for Freedom.
Maar dat duurt nog wel even.

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 08:57 schreef Upperscore het volgende:
Ik ben cs ook nog lang nie beu en ik doe het al wat jaartjes :) neej cs is nog wel ff een blijvertje maar er komen idd veel toffe soortgelijken ik noem maar ghost recon naar het realisme toe....

Maar cs is kwa gameplay op het moment nogsteeds de alleenheerser :P
Het enige wat nu nog de sweer bederft zijn de cheaters verder is het een prima game
En daarom denk ik dat er best een vervanger kan komen voor CS, mits ze de zelfde of een betere gameplay aan het spel toevoegen.

De graphics van CS zijn onderhand al zwaar verouderd, alhoewel CS er niet slecht uitziet natuurlijk.

Verwijderd

De graphics zijn idd al wat ouder maar Q2 wor ook nogsteeds veel online gedaan en die gps zijn nog ouder :P

Maar idd een hele gorte metamorfose wat betreft gps en anti cheat en dit topic is overbodig :9

• Mary Wana
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Ik kan geen eens cs , maar heb ut wel vaker gewin en emot eerlijk zijn als ik zeg dat het beeld zwaar suckte! op mijn GTF zowel als met mijn R8500 , nofi dudes , maar een betere spel zou mooi zijn , beetje Ghost Recon , maar dan wat sneller :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kspeel al tijdje geen cs meer..
vanwege cheaters.
heb het paar maanden terug weer opgepakt maar ben er na een week weer mee gekapt.

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

CS BLIJFT! Er zijn idd wat die-hards die ermee stoppen door al het gelame...Maar er zijn meer n00bs die CS gaan spelen als quitters.
Wij hebben onze servers een avond platgegooid als signaal dat ook wij het gelame beu zijn. Je doet er echter weinig aan. Wij hebben nu een beleid dat als je lang zeurd voor een andere map of teveel camped waardoor het doel van de map voorbij wordt gegaan dat we meteen kicken, en vervolgens bannen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

precies, zo hoort het ook 8-)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Op woensdag 27 maart 2002 09:01 schreef DeX het volgende:
Ik wacht ten eerste op CZ. Ik hoop alleen dat de mutiplayer optie niet word vergeten. het lijkt wel of ze teveel aandacht schenken aan de singleplayer.

Daarnaast volg ik op de voet de voortgang van Terrorism: Fight for Freedom.
Maar dat duurt nog wel even.
Uhm, CS:CZ multiplayer is gewoon compatible met CS nu, alleen om dat helemaal goed te laten lopen gaan ze CS steeds meer richting CZ upgraden, met nieuwe wapens enzo, ik d8 dat je voor multiplayer niet bij CZ moet zijn.

• DeX

DeX

Op woensdag 27 maart 2002 10:22 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Uhm, CS:CZ multiplayer is gewoon compatible met CS nu, alleen om dat helemaal goed te laten lopen gaan ze CS steeds meer richting CZ upgraden, met nieuwe wapens enzo, ik d8 dat je voor multiplayer niet bij CZ moet zijn.
En ik hoopte op een nieuwe engine :?

Verwijderd

Ik zal ook es op die nwg server komen kijken dan :)
Leuk beleid houden jullie er op na >:)

Volgens mij heb ik jullie zelfs al een keer gekont schopt met me ex clan ook :P

Verwijderd

Cool dan kom ik er vanavond ook ff op. Even kijken hoe goed al die GoTters zijn :Y)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Komen steeds meet GoTters een kijkje bij ons nemen, lagguh!
NWG is de oudste clan van Nederland...
Met dit beleid voorkom je dat er een hoop lamers blijven komen. Zodra mensen een aantal rondes het doel vd map uit het oog verliezen, worden de admins (incluis mijzelf :P ) vervelend.

En met welke clan heb je ons gewhooped?! :D

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29
CS:CZ is toch alleen singleplayer?

Verwijderd

Of was het nou met 2 van me laatste clans ??? >:)

Verwijderd

Volgens mij was dat met o8s en het vroegere sod. >:)

Maar ik kom vanavond ff langs ik hou wel van een goed anti- cheat/lame beleid :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

offtopic:
Oudhof 8 society?! Doe Nokkie de groeten van me! Ouwe clanm8 van me..

Verwijderd

Jah oudhof jah maar daar zit k ni meer in had ruzie met cl's d88 iets anders over zaken als ik duzzz wast bye bye }:O Maar k lul nog vaak met ze dus k zal het doen :)

Ik weet nie meer of k met sod. meej deet tege jullie maar volgens mij niej...

Verwijderd

ik weet niet waarom maar alles speelt zo lekker!
het lopen, het bewegen, springen, de geluiden, en de verouderde wazige graphics! CS still ownz

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Idd, en een gevestigde orde is niet makkelijk te vervangen! Steeds meer mensen stappen over op DoD, maar de argumenten zijn voornamelijk omdat er NOG geen cheaters/lamers in die scene zitten...Mij benieuwen hoe lang dat zal duren...

Verwijderd

Ja dat is idd het grootste probleem bij cs, e dat blijft het denk ik ook nog wel een tijdje :(
Tot nu toe is de enige server waarvan ik bijna 100%zeker weet dat er (bijna) niet wordt gecheat de "Uithof" server www.uithofstats.cjb.com en ik hoop er vanavond nog een te vinden ;)

Verwijderd

Hmmzzz ik heb dod al een tijdje nie meer gedaan k zal maar weer is installe heb net een nieuwe hd dus staat nog vrij weinig dan het noodzakelijke erop... CS >:)

Verwijderd

CS is in mijn ogen NIET aan vervanging toe, alleen aan zeer sterke (en functionerende!!!) anticheat systems...

de CS scene blijft elke dag nog groeien, het is (en blijft mag ik eigenlijk hopen) het meest gespeelde spel online...

CS heeft ook nieuwere dingen nodig...wapens, nieuwe spelermodels enzo...daar zou ik het wel mee eens zijn, maar compleet CS vervangen door bv. DoD? nou is DoD wel kewl, maar...nee...vervangen..ik ben dan tegenstander

I rest my case :Y)

Verwijderd

/me is het HELEMAAL eens met RixTeR

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:42

woutur

Klauwtjes uit!

Even vloeken in de kerk: ben nog altijd een enorme fan van Strike-Force (de UT tegenhanger die weer net wat anders is). In deze community komt eigenlijk maar heel weinig cheaten voor. Ik verbaas me er eigenlijk over dat een community zo groot als CS geen behoorlijke programmeurs hebben die goede anti-cheat progjes in elkaar kunnen knutselen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

tjah het grooste cheat progje is dood OGC :r :r
de makers zijn er mee gekapt.

nu hier nog ff een anti-progje overheen gooien en klaar :)

• DeX

DeX

Op woensdag 27 maart 2002 11:23 schreef RixTeR het volgende:
CS is in mijn ogen NIET aan vervanging toe, alleen aan zeer sterke (en functionerende!!!) anticheat systems...

de CS scene blijft elke dag nog groeien, het is (en blijft mag ik eigenlijk hopen) het meest gespeelde spel online...

CS heeft ook nieuwere dingen nodig...wapens, nieuwe spelermodels enzo...daar zou ik het wel mee eens zijn, maar compleet CS vervangen door bv. DoD? nou is DoD wel kewl, maar...nee...vervangen..ik ben dan tegenstander

I rest my case :Y)
DoD vergelijken met CS?
Hoe doe je dat?
DoD is leuk voor een snel potje (hoef je niet zolang te wachten als je dood bent)
CS is het serieuze werk >:)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Op woensdag 27 maart 2002 12:40 schreef mazerati het volgende:
tjah het grooste cheat progje is dood OGC :r :r
de makers zijn er mee gekapt.

nu hier nog ff een anti-progje overheen gooien en klaar :)
Ken je pappenheimers! :P Ze zijn gestopt met het maken van cheats voor 1.3!!!! Wie zegt dat ze niet al 2mnd bezig zijn met de "ultime" 1.4?!

Verwijderd

Cs is rete bekend en echt niet aan vervanging toe zo denken ze er ook over hier:

http://www.csmerkezi.com/images/kimisterampul.JPG

Je snapt de vraag wel...:)

Ik blijf cs'en al die hard vanaf eerste versie en da hou nie op voordat ik geen servers meer vind zonder cheaters :)

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:20

Tittysmack

"no comment"

Mensen als cs condition zero uitkomt gaat alles gewoonweer verder :) met riot shields molotov's enz....

Waar kan je trouwens global ops downen????

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-01 05:20

flexje

got-father

mja, ik heb al veel games gespeeld omdat ik cs ff zat was geworden (door cheaters) maar ik blijf altijd maar terug komen naar CS , het roeleert zwaar gewoon , maar....die kut cheaters blijven ook maar bestaan!!!

BTW: als cs 1.4 komt , denk ik dat er minder mensen cs gaan spelen, want het is echt gewoon brak! ergere recoils , geen springen meer!!! etc...

Ze hadden 1.3 het gewoon bij 1.3 moeten laten en gewoon ff een patch uitbrengen zodat er geen kansen voor cheaters meer bestaan...

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 10:43 schreef RaDKiLL het volgende:
Komen steeds meet GoTters een kijkje bij ons nemen, lagguh!
NWG is de oudste clan van Nederland...
Met dit beleid voorkom je dat er een hoop lamers blijven komen. Zodra mensen een aantal rondes het doel vd map uit het oog verliezen, worden de admins (incluis mijzelf :P ) vervelend.

En met welke clan heb je ons gewhooped?! :D
[off-topic]
Jah op die server van jullie maak je vrienden, ik vond het wel leuk ofzow, maar jullie waren alleen maar aan het ouwehoeren, iederen werd geslapt, en er werden in de 5 minuten dat ik er was wel 2 man gebanned. Aminnetjes met steralures. Jammer, is een leuke server, maar die adminnetjes moeten iest minder popi-jopi doen!
[/off-topic]

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op woensdag 27 maart 2002 13:59 schreef Upperscore het volgende:
Cs is rete bekend en echt niet aan vervanging toe zo denken ze er ook over hier:

http://www.csmerkezi.com/images/kimisterampul.JPG

Je snapt de vraag wel...:)

Ik blijf cs'en al die hard vanaf eerste versie en da hou nie op voordat ik geen servers meer vind zonder cheaters :)
fotosoep :P

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 21:02 schreef Damian het volgende:
Ik vind van wel.

Helemaal nu er twee gelijksoortige spellen aan het komen zijn, Global Ops en New World Order.

CS kan natuurlijk nooit echt vervangen worden, maar ik wil wel wat meer spellen zien ,die een beetje zoals CS zijn. Ook wil ik nu wel eindelijk eens van die cheaters afzijn.

Bent u het met mij eens, dat een van deze spellen wel eens de ondergang kan zijn van CS, mits het spel natuurlijk een goede gameplay heeft, met lekkere graphics, of zeg je: NEE CS LEEFT VOORT, VOOR ALTIJD!!!!.

Laat het me weten.
oclama?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op donderdag 28 maart 2002 22:14 schreef sharp het volgende:

[..]

oclama?
:?