imap backup maken lokaal

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48245

Topicstarter
hoi ik heb hier op de zaak een mail server staan die draai volgens imap

nu wou ik graag zelf lokaal een backup maken van mijn mailbox (ik heb weinig vertrouwen in systeembeheer hier dus, backup was dat :? zo'n instelling)

maar ik ben dus op zoek naar een proggie dat lokaal een backup maakt van mijn imap mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:44

Kvn

Oud topic, maar best geschikt lijkt me om een kick te geven, zoek hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04 14:19

jvdb1975

tsja.........

Via deze link kun je echt alles vinden wat je zoekt !!!! LINK

succes! 8)7 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

KvN, natuurlijk heb je duidelijk gezocht (want een topic gekickt :+ ) maar een topic als dit 3.5 jaar schoppen met een enkel zinnetje is een beetje nutteloos. Een dergelijke kick kan best hetzelfde gebruiken als een verse topicstart. Ondanks dat jvdb1975's opmerking bijna gelijk staat aan 'utfs' ( :+ ), heeft 'ie wel gelijk en daarnaast zijn er natuurlijk topics op GoT die meer zeggen dan deze eerste hit: welke opties heb je al overwogen, welke tools al geprobeerd? Wat is er mis met gewoon copy/paste in je mailprogramma? Welke tools gebruik je eigenlijk of ben je al blij met - ik overdrijf - een databasedump?

Anyway, ik ga deze sluiten omdat het op deze manier geen topic is dat levensvatbaar is. Maar open gerust een nieuw topic en verwijs dan evt. naar oudere discussies en houdt even rekening met de tips hier :)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 02-12-2005 11:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.