[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Makje, U 96, RAT en Ornathon: betalingen binnen, badges gaan dinsdag de deur uit!!
Ornathon: je hebt me geen afleveradres gemaild. Kan ik dat adres op je overschrijving gebruiken:
Nananananaaa
???????
Thanx...en snel zeg!!!! Zondag nacht overgeschreven. ABNAMRO-internet rules wel op zijn tijd
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
WHOOHOO!Op maandag 08 april 2002 21:39 schreef Pureoptical het volgende:
OK er is weer een schip met geld binnengekomen:
Makje, U 96, RAT en Ornathon: betalingen binnen, badges gaan dinsdag de deur uit!!
...dan eindigt zijn telefoonnummer met 9611Ornathon: je hebt me geen afleveradres gemaild. Kan ik dat adres op je overschrijving gebruiken:
[CENSUUR]
???????
Toch iets te veel info, vooral het eerste cijfer van de postcode is een weggevertje. Misschien toch ff editen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
Transparante badge! Ja! Nee!Op dinsdag 09 april 2002 16:18 schreef duncanvdlinden het volgende:
wat moet ik me bij die transparante casebadges voorstellen?? moet ik er zelf een plaatje achterplakken ofzo? of moet je het op het badge printen?
En ik heet ook al geen Mike Myers
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Of je kan gewoon op de site kijken...staat het ookOp dinsdag 09 april 2002 17:07 schreef Rat het volgende:
Ik heb geen tijd teveel, maar dit was ernstig eenvoudigeerst plaatsnaam opzoeken op KPN site (6 mogelijkheden waarvan de postcode van 1 met een [censuur] begint), dan huisnummer, 1e cijfers postcode en plaatsnaam aan de postcodezoeker van de PTT voeren, en de resultaatgegevens weer op de KPNsite invullen. Toen had ik dertien pogingen nodig om de gevraagde info te krijgen
Als ik gewoon had gezegd dat je hier teveel informatie gaf had je me misschien niet geloofd
Tijd teveel? Wat doen we dan hier?
En ik heet ook al geen Mike MyersHoop dat de badges beter zijn dan jouw gokwerk
Ja hoor eens, ik probeer het individu te beschermen tegen de grote boze internetwereldOp dinsdag 09 april 2002 17:30 schreef Ornathon het volgende:
[..]
Of je kan gewoon op de site kijken...staat het ook
Nou ja, het gaat om het principe
Verwijderd
Aantal casebadges (transperant): 2
Mail: l_schulten15@hotmail.com
Verwijderd
Badges gaan per set van 5 stuks voor 4.25 euro!!!Op woensdag 10 april 2002 09:37 schreef X_Treme>GR< het volgende:
GOT NICKNAME: X_Treme>GR<
Aantal casebadges (transperant): 2
Mail: l_schulten15@hotmail.com
Bestellen per email!!
Dit staat allemaal in dit draadje, svp effe topic doorlezen!!!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ja, zie link eerder in dit topic.Op woensdag 10 april 2002 11:40 schreef -=MOL=- het volgende:
Zijn er al plaatjes van die dingen?
[nietpersoonlijk]
Valt me op dat topic niet goed gelezen wordt door ge-interresseerden. Raar Als ik iets bestel dan volg dagelijks het hele topic!
[nietpersoonlijk]
Heb gisteren mijn badges binnengekregen:
Perfect!
Thanks
maar het is idd iritant voor de gene die de inkoop actie hebben gestart dat ze moetten zeggen dat je niet meteen geld over moet maken en dat je hier moet kijken voor dit en dat
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Correct, hou je brievenbus in het oog!!Op woensdag 10 april 2002 19:06 schreef enriqueeeee het volgende:
jeee ik krijg ze als het goed is morgen ofzo binnen![]()
maar het is idd iritant voor de gene die de inkoop actie hebben gestart dat ze moetten zeggen dat je niet meteen geld over moet maken en dat je hier moet kijken voor dit en dat
Listen up men:
Weer 2 betalingen binnen: Guuz14 en Crash override.
Jullie badges gaan morgen de deur uit en kunnen vrijdag verwacht worden.
At your service!!
Op woensdag 10 april 2002 20:48 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Correct, hou je brievenbus in het oog!!
Listen up men:
Weer 2 betalingen binnen: Guuz14 en Crash override.
Jullie badges gaan morgen de deur uit en kunnen vrijdag verwacht worden.
At your service!!
thx iig dat jullie deze actie mogelijk hebben gemaakt,
en de resultaten laat ik nog zien
ABN zuigt kont en krabt oog...mijn overmaking heeft 2 (!!!) weken geduurdOp woensdag 10 april 2002 21:09 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
die had ik maandag pas op de bus gedaan, lekker snel de ABN
thx iig dat jullie deze actie mogelijk hebben gemaakt,
en de resultaten laat ik nog zien
maarhu, de badges...have fun with em
mischien ben ik lieverOp woensdag 10 april 2002 21:41 schreef RixTeR het volgende:
[..]
ABN zuigt kont en krabt oog...mijn overmaking heeft 2 (!!!) weken geduurd
maarhu, de badges...have fun with em
maaruh, heb jij ze al? wel toch?
Hehehe, toch mooi dat je eraan dachtOp dinsdag 09 april 2002 23:46 schreef Rat het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik probeer het individu te beschermen tegen de grote boze internetwereldnog niet gezien dat het hier om een heuse internetshop gaat
Nou ja, het gaat om het principe
Maaarrr heb mijn badges binnen, zwaar thanx ervoor mensen!!!! Dat betekent dus dat ik morgen wat glossy stickervelletjes moet kopen. Logo is er al, die laat ik maar niet zien hier aangezien het dan reclame maken is. Maar ben echt blij
Verwijderd
Hij zat bij de 1e zending!!Op woensdag 10 april 2002 21:43 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
mischien ben ik liever![]()
maaruh, heb jij ze al? wel toch?
Sorry, maar ik heb dit topic gezien toen het 2 posts oud was en daarna was het opeens 8 pagina's. Ik zat gisteren op me werk en had geen tijd om alles te lezen. Ik zal ff naar die link opzoek gaan....Op woensdag 10 april 2002 12:41 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Ja, zie link eerder in dit topic.
[nietpersoonlijk]
Valt me op dat topic niet goed gelezen wordt door ge-interresseerden. Raar Als ik iets bestel dan volg dagelijks het hele topic!
[nietpersoonlijk]
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ik vind het niet erg dat dit topic zo groot geworden is, maar van 2 posts naar 8 pagina's heeft toch enige tijd geduurd (is iig niet overnight gebeurd)Op donderdag 11 april 2002 11:06 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb dit topic gezien toen het 2 posts oud was en daarna was het opeens 8 pagina's. Ik zat gisteren op me werk en had geen tijd om alles te lezen. Ik zal ff naar die link opzoek gaan....
Maar zoals ik al zei is dit niet persoonlijk bedoeld, maar je wil niet weten wat voor onnozele vragen ik per email krijg, gewoon omdat mensen niet de moeite nemen eea eens rustig door te lezen.
Lol. Ik heb iig geen onnozele email gestuurd, wel badges besteldOp donderdag 11 april 2002 11:30 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat dit topic zo groot geworden is, maar van 2 posts naar 8 pagina's heeft toch enige tijd geduurd (is iig niet overnight gebeurd)
Maar zoals ik al zei is dit niet persoonlijk bedoeld, maar je wil niet weten wat voor onnozele vragen ik per email krijg, gewoon omdat mensen niet de moeite nemen eea eens rustig door te lezen.
En ik dacht van laat ik de link er maar gelijk bijdoen, anders komt dezelfde vraag straks nog 3x ofzo!
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
GoedOp donderdag 11 april 2002 11:33 schreef -=MOL=- het volgende:
[..]
Lol. Ik heb iig geen onnozele email gestuurd, wel badges besteld
En ik dacht van laat ik de link er maar gelijk bijdoen, anders komt dezelfde vraag straks nog 3x ofzo!
een bombrief toch? niet?Op donderdag 11 april 2002 13:03 schreef enriqueeeee het volgende:
ik zag de post toen keek ik en zag ik post van mijn pa dus dacht ik damm ze zijn er nie lag het op het stapeltje er naast en toen was ik zo blij had eindelijk weer es post gekregen en dur zat nog een brief bij ook
damn, opureoptical, we zouden enriqueeeee bomben
veel plezier ermee!
------------------------------------
site updated, weer 2 sets verzonden!
mail maar naar kingofswingfan@hotmail.com en geef ff al je gegevens door, dan sturen we je ze ASAP toe!
Verwijderd
Morgen (vrijdag) gaan de volgende enveloppes de deur uit:
Eraser127 (5), MBoy (5), Agonite (5) en Gamefreak (15).
Ik kan nog enkele mensen gelukkig maken maar het einde van de voorraad is in zicht. Ik ga ervan uit dat iedereen die per mail besteld heeft ook het geld netjes overmaakt. Van de volgende mensen zag ik graag even een reactie of ze de door hun bestelde badges reeds betaald hebben: Hankey, Rammetje, Zulukop en Finelookingme. Als ik voor dinsdag as niks van bovenstaande tweakers gehoord heb gaan de door hun bestelde badges (en niet betaalde) weer de vrije markt op.
Er wordt verstuurd op volgorde van binnenkomst betaling, maar dat heb ik reeds eerder verteld.
ennuh... muchos gracias voor de badges! heb ze ook binnen
Mijn betaling is reeds verstuurd en moet dus zeer binnenkort overgemaakt zijn...Op donderdag 11 april 2002 21:06 schreef Pureoptical het volgende:
Daar gaat ie weer:
Morgen (vrijdag) gaan de volgende enveloppes de deur uit:
Eraser127 (5), MBoy (5), Agonite (5) en Gamefreak (15).
Ik kan nog enkele mensen gelukkig maken maar het einde van de voorraad is in zicht. Ik ga ervan uit dat iedereen die per mail besteld heeft ook het geld netjes overmaakt. Van de volgende mensen zag ik graag even een reactie of ze de door hun bestelde badges reeds betaald hebben: Hankey, Rammetje, Zulukop en Finelookingme. Als ik voor dinsdag as niks van bovenstaande tweakers gehoord heb gaan de door hun bestelde badges (en niet betaalde) weer de vrije markt op.
Er wordt verstuurd op volgorde van binnenkomst betaling, maar dat heb ik reeds eerder verteld.
![]()
![]()
![]()
![]()
dat hopen we wel voor jeOp vrijdag 12 april 2002 02:28 schreef Hankey het volgende:
[..]
Mijn betaling is reeds verstuurd en moet dus zeer binnenkort overgemaakt zijn...
maar we hebben vertrouwen in je hoor
inmiddels zijn er al 345 casebadges verkocht..........
MooiOp vrijdag 12 april 2002 12:55 schreef RixTeR het volgende:
[..]
dat hopen we wel voor jewant anders halen we je bestelling eruit hè...
maar we hebben vertrouwen in je hoor![]()
inmiddels zijn er al 345 casebadges verkocht..........
Ik heb alleen weinig vertrouwen in de postbank, omdat de service de laaste tijd *** is
Maarja, hij is dinsdag verzonden, dus zal hij maandag wel overgeschreven zijn...
Verwijderd
Perfecte service, en een leuke brief erbij met het tweakers logo
Maar ehhhh, hoe plak je die dingen nou eigenlijk op je case dan?
Want als je nou het plaatje op het casebadgeje plakt,
dan heb je die lijm achterop al gebruikt natuurlijk...
Of moet je hem gewoon zelf op je case lijmen?
Verwijderd
ik heb nog wel een paar vraagjesOp donderdag 11 april 2002 20:38 schreef RixTeR het volgende:
tuurlijk!
mail maar naar kingofswingfan@hotmail.com en geef ff al je gegevens door, dan sturen we je ze ASAP toe!
hoeveel kost het hoeveel zitten er op een velletje waar moet het geld heen enz
blijkt dat ik teveel betaald had, en daarom dus 1 extra badge heb gekregen
dussuh, die 1 euro is voor de snelle service
lees het topic zou ik zeggen...Op zaterdag 13 april 2002 14:37 schreef King.Niek het volgende:
[..]
ik heb nog wel een paar vraagjes
hoeveel kost het hoeveel zitten er op een velletje waar moet het geld heen enz
thnx, no problemOp zaterdag 13 april 2002 14:23 schreef Game-Freak het volgende:
Ok, ik heb ze binnen hoor!
de echte tweaker doet dat natuurlijk zelfMaar ehhhh, hoe plak je die dingen nou eigenlijk op je case dan?
nee, je zal ze echt zelf moeten plakken met het 1 of ander. ik heb zelf 1 tipje sec.lijm gebruikt, maar dubbelzijdig plakband kan natuurlijk ook (alhoewel ik dat redelijk dik vind in vergelijking met die badge zelf)
Verwijderd
Zelftappertje geeft die hightech look!! Probeer maar eens!Op zaterdag 13 april 2002 14:23 schreef Game-Freak het volgende:
Ok, ik heb ze binnen hoor!
Maar ehhhh, hoe plak je die dingen nou eigenlijk op je case dan?
Verwijderd
NEEN!Op maandag 15 april 2002 17:34 schreef Hankey het volgende:
Is mn betaling al binnen
GodverOp maandag 15 april 2002 20:28 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
NEEN!
* equationunequal gaat voortaan zijn bankzaakjes ergens anders regelen...
Heb aub nog even gedult. Je krijg dat geld, al moet ik het persoonlijk bij je thuis komen brengen
Verwijderd
Verwijderd
Bestellen via email kingofswingfan@hotmail.com svp!!Op dinsdag 16 april 2002 08:20 schreef infinity_master het volgende:
ik heb er ook wat besteld ik ben alleen vergeten mijn nick mee te mailen, bij deze dus voor RixTer......
Anders wordt er niks gereserveerd, so better hurry up, theire almost gone!!
Verwijderd
Wie het eerst komt (lees: betaald), wie het eerst maalt (lees: badges ontvangt)!!
Dit houdt dus in dat mensen die al vrij vroeg in de actie badges hebben besteld, maar die tot op heden niet betaald hebben, en niet reageren op email en/of oproepen in dit topic om alsnog te betalen cq reageren, uit de actie verdwijnen. Hun badges gaan dus naar mensen die wel op tijd betalen. Bij deze zijn de volgende 2 bestellingen gebounced: Rammetje & Finelookingme!! Jullie mogen bij de volgende actie weer meedoen, maar nu pissen jullie naast het potje, sorry for that!
Mochten wij straks eerder door de badges heen zijn dan dat wij jou betaling ontvangen dan wordt het geld natuurlijk per omgaande teruggestort.
wie verlost ons en maakt zochzelf blij
Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
OK Listen up, de volgende vrienden hebben betaald: Hankey (hoihoihoi), Sietse11, 56k_sucks en Extremiel.
De badges gaan morgen op de post en kunnen donderdag bij jullie door de brievenbus glijden!
Pureoptical zegt: Vreemd, van sommige mensen is het geld bijna 2 weken onderweg, maar soms is het ook binnen anderhalve dag al bijgeschreven op mijn online account. Waar zit hier de logica??
WHOOHOO!!!Op dinsdag 16 april 2002 21:40 schreef Pureoptical het volgende:
HANKEY,HANKEY stop met verbouwen van de bank!! Je geld is binnen, pffft.![]()
![]()
![]()
![]()
OK Listen up, de volgende vrienden hebben betaald: Hankey (hoihoihoi), Sietse11, 56k_sucks en Extremiel.
De badges gaan morgen op de post en kunnen donderdag bij jullie door de brievenbus glijden!![]()
![]()
![]()
Pureoptical zegt: Vreemd, van sommige mensen is het geld bijna 2 weken onderweg, maar soms is het ook binnen anderhalve dag al bijgeschreven op mijn online account. Waar zit hier de logica??![]()
![]()
Thnx
ok, wie wil ze kopen
de site is weer es geupdate, wees snel anders hoef ik niks meer te updaten, in andere woorden: dan zijn we er door heen!!!!!!!!!!!!
AMD athlon XP
Geforce 3 ti 500 (gewoon nvidia)
Samen staan we sterk!
dat word dan tekenen... check de topic titelOp woensdag 17 april 2002 07:47 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik wil er graag 1 van:
AMD athlon XP
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Zal vast wel ergens staan, maar geen zin om op te zoeken
They made me do it.
4,25 per 5Op woensdag 17 april 2002 08:28 schreef Tom S. het volgende:
Hoeveel kosten die dingen?
goh dat is ff makkelijk denken zeg...1e post, bovenaan staat een URL!Op woensdag 17 april 2002 08:28 schreef Tom S. het volgende:
Hoeveel kosten die dingen?
hoe makkelijk wil je het hebben?
helaas, ook jij zal moeten lezen ben ik bang...Op woensdag 17 april 2002 07:47 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik wil er graag 1 van:
AMD athlon XP
het zijn van die domings, dus die 'kapjes' die op ecthe casebadges zitten...
als je er 5 besteld kan dus de door jou gewenste plaatjes uitprinten en ze onder de doming leggen, plakken en klaar...
/me vindt niet-topic-lezende mensen
Ja, dat snap ik ook wel. Maar als je je post niet meer kan editten na 24 uur, kunnen er natuurlijk dingen vernaderen na een paar honderd postOp woensdag 17 april 2002 09:31 schreef RixTeR het volgende:
goh dat is ff makkelijk denken zeg...1e post, bovenaan staat een URL!
hoe makkelijk wil je het hebben?
Maar je bent iig wel klant-vriendelijk...
They made me do it.
normaal vind ik het eigenlijk al logisch dat mensen iets reply-en het topic lezen, maar dat is niet het geval geweest kennelijk.
vandaar ff die flame, want het schoot me ff verkeerd...
€ 4.25 per 5, verzendkosten zitten erbij ingesloten.
Vandaag betaald, morgen op de bus, overmorgen in huis.
Zo werkt onze (door sommige genoemde 'perfect') service.
Verwijderd
pft, transparant?? Nog nooit gezien!!Op woensdag 17 april 2002 07:47 schreef IkBenAlles het volgende:
Ik wil er graag 1 van:
AMD athlon XP
WWW.AMD.COM
WWW.NVIDIA.COM
Verwijderd
Mocht er over enkele maanden genoeg interresse in badges bestaan dan kan ik evt. een tweede inkoopaktie opstarten maar dat zien we straks wel.
Ik hoop dat we iedereen naar behoren geleverd hebben (sofar geen klachten, slechts lof). Grootste struikelblok bij dit soort akties blijken toch wel de financieele instanties. Onbegrijpelijk dat overboekingen varieren van 2 dagen tot bijna 14 dagen. Die worden slapend rijk van de rente van onze centen!!! TUIG!
[edit]
OK iedereen die meedoet aan deze aktie en waarvan de betaling nog niet binnen is heeft een mailtje gekregen waarop je very soon moet reageren. Zodoende krijgt iedereen zijn badges en kan ik eventueel nog enkele mensen voorzien. Mocht in de nabije toekomst blijken dat er wederom interresse is in deze badges dan starten we een tweede aktie op, maar eerst wil ik deze voor 100% afronden.
[edit]
Thnx guys
Ik zal in het weekend wat pics posten...
Verwijderd
VIC20, maikel_pumacatz, mreuver en infinity_master.
Zodoende zijn er nog ENKELE badges beschikbaar.
Bestel via email:
kingofswingfan@hotmail.com
Ik wacht het afOp maandag 22 april 2002 08:41 schreef Pureoptical het volgende:
MOL en FatalM zijn bij deze verzonden!!
Ik wil alvast iedereen die aan het succes heeft meegewerkt van deze actie (alle kopers dus, en nattuuuuuuuuuuuurlijk PureOptical die alles in goede wegen heeft weten te leiden) heel erg bedanken, zonder tweakers geen inkoopactie, geen inkoopactie zonder tweakers...
ik meld me nog wel als we van al die dingen afzijn!
250e post!
hoplaaaaaaa
op momnent van schrijven waren er al 25 meer verkocht
Verwijderd
Ik kan nog een tweaker blij maken met de laatste set van 5 stuks! Wie o wie, de eerste die me mailt mag ze voor 4.25 euro hebben.
Soon komen we weer met een aktie (althans dat zit in de pen, en er moet natuurlijk interresse zijn).
Veel plezier met jullie badges, en nou laat in godsnaam eens wat resultaten zien. Of durven jullie niet!!!!!
Ik moet nog ff een leuk ontwerpje maken. Als ie af is post ik em meteenOp woensdag 24 april 2002 09:39 schreef Pureoptical het volgende:
Dot.Comello en Atmoz hebben ook betaald, en zijn verzonden/gereserveerd!
Ik kan nog een tweaker blij maken met de laatste set van 5 stuks! Wie o wie, de eerste die me mailt mag ze voor 4.25 euro hebben.
Soon komen we weer met een aktie (althans dat zit in de pen, en er moet natuurlijk interresse zijn).
Veel plezier met jullie badges, en nou laat in godsnaam eens wat resultaten zien. Of durven jullie niet!!!!!
Ik moet er eerst nog een kast voor gaan maken... ;-)Op woensdag 24 april 2002 11:06 schreef Hankey het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een leuk ontwerpje maken. Als ie af is post ik em meteen
Van de zomer ga ik lekker buiten klussen... Als alles klaar is zal ik mijn resultaten ZEKER gaan posten!!!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
ffies snel een proefontwerpje gemaakt:

resultaat:

Ik vind hem niet echt helemaal goed gelukt (brakke printer) dus ik gaat nog ffies verder experimenteren. Als ik een mooi ontwerpje heb print ik em bij mn pa op de zaak (600 dpi kleuren laserprinter

vindt ik wat beter geluk als casebadge, dus die ga ik voor mn case gebruiken
Pics volgen in 't weekend
Sure, als je ff duidelijk laat weten wat je wilt hebben kan ik in het weekend wel wat in elkaar soepenOp donderdag 25 april 2002 08:52 schreef RixTeR het volgende:
wow!
ken je misschien voor mij ook ff wat maken aangezien ik de laatste tijd krap in mn tijd zit
Verwijderd
t00t t00tOp donderdag 25 april 2002 15:40 schreef Hankey het volgende:
[..]
Sure, als je ff duidelijk laat weten wat je wilt hebben kan ik in het weekend wel wat in elkaar soepen
Verwijderd
l337t3 manier van kickenOp zaterdag 27 april 2002 13:00 schreef Pureoptical het volgende:
^