Toon posts:

[COOLING] zalman...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eej fellows

ik had effe een vraagje, ik ben bezig met een beetje aan het klooien enzo

nu heb ik een tijd geleden een zalman gekocht ( ja ik weet het ik had eigelijk eerst moeten lezen hiero, plz vergeef me, maar echt zeer tevreden over de koeler mwaah het gaat wel, maare ik wil dus probeeren om wat meer lucht righting de zalman blok te laten gaan...

iemand een idee ofzo ?
hoe ik hem dus eigelijk koeler zou krijgen ofzo... ??

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/october/6000cuala.gif

die wat hierboven staat heb ik dus...

nu kom niet van zo'n domme dingen van koop andere koeler of koop waterkoeling, ben een student dus echt veel te besteden heb ik niet :(

maar goed, ik wil dus eigenlijk me zalman een beetje modden zodat ie beter zou koelen..

iedeetjes iemand ??

Verwijderd

Hey! Ikzelf heb hetvolgende gedaan. Recht boven mijn heatsink (bij jou zalman) heb ik gaten in de case geboord en er een fan achter bevestigd van 8cm. Deze blaast lucht van buiten de case naar binnen. Op de fan heb ik een pvc buis bevestigd die de koele lucht rechtstreeks ,pal boven de heatsink van de cpu,op de heatsink blaast. Vervolgens achter op de case waar al standaard een fan-plaats is een fan geplaatst die de warme lucht uit de case zuigt... werkt prima en erg goedkoop. Ik was voor 50 gulden klaar :D en werkt perfect: stressed 44 graden (amd 1,2 Ghz @ 1466)

Suc6! >:)

• spider
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb zelf 2 fans bijgeplaats 1 onderin aan de voorkant. en boven in, onder de voeding. Dat scheelde bij mij zo 8 a 9 graden in de case en 10 tot 5 (belast) graden in de cpu. Zeker de moeite waard dus

"Is your mother proud of you ?"