Ik kan me best voorstellen dat jullie er geen zin in hebben, dus met "neen" neem ik ook wel genoegen... Maar ik wil graag een topic wat ik een dag of 4 a 5 geleden opende over het vastmaken van de P8 en P9, en P1/P2/P3/P4 pluggen in AT voedingen en mobo's terugvinden... Toen ik er een halve dag later naar zocht kon ik het nergens vinden. Ik heb het geplaatst in het "Processors, Mobo's & Geheugen" forum. In de search heb ik al ieder keyword wat ik nog kon herinneren geprobeerd, maar helaas...
[topic=446776]

[EDIT]
Weer die rode vlooienbaal
[EDIT]
Shit, ik dacht dat alleen voor replies gold! Niet voor het openen van topics!
Super bedankt, ik voel me stom

Kan gebeurenOp dinsdag 26 maart 2002 20:31 schreef Vipertje het volgende:
Shit, ik dacht dat alleen voor replies gold! Niet voor het openen van topics!
Kom op gooi het er maar uit[EDIT]
Je kan toch gewoon op je naam klikken als je ergens hebt gepost
Zover waren we al in dit topicOp dinsdag 26 maart 2002 20:33 schreef Brazza het volgende:
Je kan toch gewoon op je naam klikken als je ergens hebt gepost
Vie.... Naaaah, laat maar, lief katjeOp dinsdag 26 maart 2002 20:32 schreef Garfield het volgende:
Kom op gooi het er maar uit![]()
nee, ragularOp dinsdag 26 maart 2002 20:37 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Broertje van een Lief Adje?
LiefOp dinsdag 26 maart 2002 20:33 schreef OProg het volgende:
Vie.... Naaaah, laat maar, lief katje![]()
Alleen de laatste 60 dagen zie je als je op je username klikt..Op dinsdag 26 maart 2002 21:51 schreef bterkuile het volgende:
Toch verdwijnen sommige topics in de vergetelheid.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Of ze verdwijnen in de TC
Kunnen dit soort topics niet gelijk dicht met een verwijzing naar de FAQ ofzo?
Ik heb het idee dat er echt teveel topics hierover lopen...
Verandert z'n sig te weinig.
Verwijderd
En deze dan?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/439497
ik kan hem niet meeer vinden hoor, via search, en ook niet door op mijn naam te klikken. hij is gewoon foetsie.
En is nog geen 60 dagen oud iig.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/439497
ik kan hem niet meeer vinden hoor, via search, en ook niet door op mijn naam te klikken. hij is gewoon foetsie.
En is nog geen 60 dagen oud iig.
Ach, als iemand het echt niet kan vinden is en dat duidelijk aangeeft is het niet zo erg.Op dinsdag 26 maart 2002 22:28 schreef FCA het volgende:
Kunnen dit soort topics niet gelijk dicht met een verwijzing naar de FAQ ofzo?
Stel: jij zoekt iets maar kan echt nergens vinden... dan wil je toch ook geholpen worden... verwijzing naar de search is een beetje overbodig, want dat had ie al gedaan.
Je moet maar net weten dat je naam bijv. klikbaar is. (hij is namelijk niet onderstreept, dus in strikte zin genomen is het géén hyperlink
Pagina: 1