Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
weet je zeker dat het batteloads is en niet battleloads?Op dinsdag 26 maart 2002 20:02 schreef Captain Pervert het volgende:
Batteloads is een niewe en mooiere versie van Codename eagle. als iemand dat weet meld je dan ff.
www.Codenameeagle.com
wie weet waarneer hij uitkomt??
. en eeh... ik kan me ook wel eens vergissen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
heb even snel gezocht op de site. maar kan geen info vinden.
misschien verkeerd gezocht.
misschien verkeerd gezocht.
ja ik wil wel voor je zoeken, maar bij batteloads krijg ik niks en bij battleloads wel wat. Wat is het nouOp dinsdag 26 maart 2002 20:32 schreef Captain Pervert het volgende:
wie weet waarneer hij uitkomt??![]()
. en eeh... ik kan me ook wel eens vergissen
![]()
dude! ik wil een linkje naar deze add-on/mod/spel/whatever.
Kan niks vinden
Kan niks vinden
ik denk dat ie daarom dit topic ook geopend heeftOp dinsdag 26 maart 2002 22:26 schreef Bloodclot het volgende:
dude! ik wil een linkje naar deze add-on/mod/spel/whatever.
Kan niks vinden
K. ik wil de bron weten waar hij over batteloads/battleloads gelezen heeft.
Verwijderd
uit het FAQ:
En wanneer komt nou dat ene spel uit?
Dit is HET heikele punt in de gameswereld. Vaak zit je maanden (of jaren) op een spel te wachten terwijl je geen idee hebt wanneer het uitkomt. Er zijn meerdere manieren om iig een indicatie te krijgen van de releasedatum.
Veel spellen hebben hun eigen site die snel en simpel te benaderen is via de website van de personen die het spel produceren.
Voor de rest zijn er meerdere gamessites om je een beetje op de hoogte te houden zoals de volgende:
www.gamers.nl
www.gamez.nl
www.gamesen.nl
www.gamesaddict.nl
www.spelletjesgarnaal.be (Belgische gamessite, reviews met humor)
www.avault.com
www.ign.com
www.gamers4ever.net
www.gamespot.com
www.gameskool.nl (voor al je vragen over het maken van games)
www.clanbase.com (DE start voor HL/UT/CS/Q3 clans)
Op www.gonegold.com kun je kijken wanneer een spel 'gold' is. Dit houdt in dat een spel 'af' is en dat er een mastercd is en de produktie gestart kan worden. Als een spel gold is kun je het meestal binnen 2 weken in de winkels verwachten (iig in USA, daar willen ze nog wel eens voorlopen).
Kan dit topic gesloten worden, het is gepost door mijn broertje van 10 op wiens PC ik een keer ingelogd ben en die nu onder mijn naam grote onzin zat te posten.
Ik dacht al dat iemand achter mijn password was gekomen ofzo, maar het was gewoon dat rotventje die onder mijn naam zat te spammen, de lul!
Ik dacht al dat iemand achter mijn password was gekomen ofzo, maar het was gewoon dat rotventje die onder mijn naam zat te spammen, de lul!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()