Nieuwe stereodriver NVIDIA

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Op www.guru3d.com staat de nieuwe stereodriver van nvidia (version 26.60) Iemand al ervaring mee?? Heb hier de 23.11 goed lopen dus wil eerst ff weten of deze beter is voordat ik me hele config weer vergal. Hoop dat nu wel alle spellen het ermee doen en niet alleen quake,unreal en sacrifice.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

ga hem gelijk ff proberen thnx :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
ben benieuwd, had jij er ook last van dat bij sommige spellen je pc uitsloeg??ook bij bijv mad onions xlr8r

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

geen verschil merkbaar, noch in layout, noch in werking, kan iets sneller zijn, heb nog niet gebenchmarkt, mijn pc sloeg er niet van uit. Heb jij in medal of hoor en andere opengl spellen, dat de bril niet aangaat, alsof Vsync niet aanstaat, want dat probleem dat ik heb, sinds ik nieuwe drivers heb, loste hij niet op.

Verwijderd

what the F*ck is een stereodriver :?

Verwijderd

voor 3dbrillen die tussen het ene en het andere oog swappen en dus een 3dbeeld creeeren door het ene oog een ander beeld te geven dan het andere oog.

Verwijderd

humz mijn bril is al naar de klote ! =[

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
nee heb dat me pc spontaan uitslaat bij het opstarten van een spel of ander 3d programma, quake werkt goed ,wolf gaat redelijk(misschien is die nu wel aangepast),sacrifice gaat ook goed en 3d mark ook en dan heb ik het weer gehad op mijn pc :), jouw probleem is simpel op te lossen denk ik
Kies 3d bril enabled, start een spel en schakel hem dan uit met de hand en weer aan,weet ff de sneltoets niet(staat in dat setupje) dan doet ie het wel.

Verwijderd

hielp niet, maar toch bedankt :'(

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
jammer, was te proberen :(

Pagina: 1