Toon posts:

Problemen met PCTV RAVE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een tijdje heb ik een PCTV Rave kaart, en die lijkt met geen mogelijkheid te werken op een heleboel mensen hun systeem.

Symptomen zijn: zodra de tvsoftware gestart word bevriest het systeem; beeld wordt daadwerkelijk alleen ververst als je het venster beweegt.

Met moeite kun je allerhande patches en upgrades vinden op de verschillende sites van pinnacle, maar voor sommige mensen maken deze ook niet uit.

De 'support' (kuche kuche) grossiert in standaard oplossingen zoals "laatste drivers installeren" "Zorgen dat de kaart geen IRQ shared.." En als je aangeeft dat dat allemaal niet help houden ze wijselijk hun mond dicht.

Iemand een idee?

Thanx.

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Kaart terugbrengen & geld trerugvragen met argument dat 't ding op jouw PeeCee niet goed werkt! 'k Zou lekker op zoek gaan naar 'n Hauppauge. Die dingen werken echt altijd! :)

...With a touch of magic¿

• AeroWB
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-05 22:31
Hmmm, dat probleem ken ik,
je moet ergens in je tv proggie "overlay" o.i.d. uitzetten en dan werkt het perfect

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
nog een reply waar je niets aan hebt: bij mij werkt het ook prima. Ik heb versie 4.0 gedownload (iets van 15 MB), maar het ziet er allemaal best wel gelikt uit. Ik heb 2 problemen:

- sommige kanalen kan hij niet meer aan, terwijl ze het eerst wel deden (blauw scherm)
- Ik kan geen gebruik maken van de DVDmax optie (G400) voor het tvbeeld naar TV te sturen.

Succes