Lo allemaal, laatst kwam ik per ongeluk een half life mod tegen die verrekte veel op Starship Troopers leek, ik weet niet of tie ook zo heette. Anyway, met mijn stomme kop sloot ik het venster voor ik doorhad wat het was, en ik ben vergeten het te bookmarken. Ik heb geen idee of tie nog in de ontwikkeling is of al uit is, maar ik wil hem wel hebben. Ik dacht dat er misschien bij één van jullie een belltje ging rinkelen. als iemand er iets van weet, laat het me horen plz
Geen idee, maar staat het niet nog in de history van internet explorer of wat je ook gebruikt?Op dinsdag 26 maart 2002 19:46 schreef Childsplay het volgende:
Lo allemaal, laatst kwam ik per ongeluk een half life mod tegen die verrekte veel op Starship Troopers leek, ik weet niet of tie ook zo heette. Anyway, met mijn stomme kop sloot ik het venster voor ik doorhad wat het was, en ik ben vergeten het te bookmarken. Ik heb geen idee of tie nog in de ontwikkeling is of al uit is, maar ik wil hem wel hebben. Ik dacht dat er misschien bij één van jullie een belltje ging rinkelen. als iemand er iets van weet, laat het me horen plz
zoektip, hl mod + aliens.
starship troopers was ook een sci fi film, je weet maar nooit. Misschien ff kijken op een site met een lading links naar mods, misschien ken je de naam dan weer terug.
starship troopers was ook een sci fi film, je weet maar nooit. Misschien ff kijken op een site met een lading links naar mods, misschien ken je de naam dan weer terug.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
ik heb ook weleens iets gezien van een Starship Troopers mod, ik weet niet zeker of het voor half life was, maar d8 het wel.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Voor Aliens Versus Predator hebben ze het ooit geprobeert, maar dan spreek ik over 2 jaar terug...Op dinsdag 26 maart 2002 22:01 schreef Jozz het volgende:
ik heb ook weleens iets gezien van een Starship Troopers mod, ik weet niet zeker of het voor half life was, maar d8 het wel.
www.avpnews.com
mogen ze wel uitkijken dat ze niet gefoxed worden.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ziet er leuk uit ja, alleen zijn die bugs niet een beetje klein 
http://www.reverso.net/url/result_lien.asp?direction=65544&template=Default&autotranslate=on&url=http://www.halflifexpert.com/starship-troopers/php/articles.php?id=18
http://www.reverso.net/url/result_lien.asp?direction=65544&template=Default&autotranslate=on&url=http://www.halflifexpert.com/starship-troopers/php/articles.php?id=18
Ziet er wel erg promissing uit!
www.avpnews.com
Frans sux, en dat is de taal waarin die mod staat
Tja leuk...maar ziet er niet echt super uit...
Single player word ie ?
Single player word ie ?
Denk beiden, SP en MP...Mijn Frans is niet zo goed...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
druk dan op dat amerikaanse vlaggetje, dan krijg je engels
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Ziet er op zich wel gelikt uit, maar ik denk niet dat hij kan tippen aan DoD met overlord of dog1
Correctomundo dassem, supercool, meteen ff bookmarken 
Ik hebbem trouwens op een andere site gezien, daar sta je je basis te verdedigen, die basis is zooooooooooo vet nagemaakt uit de film. die basis die volledig onder de voet wordt gelopen door een biljoen aliens
Ik hebbem trouwens op een andere site gezien, daar sta je je basis te verdedigen, die basis is zooooooooooo vet nagemaakt uit de film. die basis die volledig onder de voet wordt gelopen door een biljoen aliens
Eerst met een fatsoenlijke model komen patsen, anders niet zeuren...Op woensdag 27 maart 2002 10:59 schreef M@NIC het volgende:
Tja leuk...maar ziet er niet echt super uit...
Single player word ie ?
www.avpnews.com
ja ziet er idd best aardig uit
nou hopen dat ie ook SP is anders heb ik er niet zoveel aan, kut56k modem ding, komen er eigenlijk nog wel nieuwe originele delen, vervolgen, uit voor half life ?? zoals blue shift ofzo ?
nou hopen dat ie ook SP is anders heb ik er niet zoveel aan, kut56k modem ding, komen er eigenlijk nog wel nieuwe originele delen, vervolgen, uit voor half life ?? zoals blue shift ofzo ?
Zoals op de site staat is het primair een singleplayermod, maar natuurlijk ziter ook een multiplayeroptie in, maar tot nu toe ziet het er niet naar uit dat je ook Alien kan spelen in multiplayer.
Wat ik niet kan vinden is een releasedate oid
Wat ik niet kan vinden is een releasedate oid
Pagina: 1