[CM] Paintjob: pixelated pic brushen?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb dus een pic van Tux met 3 kleurtjes, easy om te spuiten dus, die ik op de zijkant van mijn case zou willen spuiten.

Probleem is, als je die op een "redelijke" grootte die pic zet, dan heb je pixelation (ie, je ziet lelijke blokjes (de pixels dus) aan de rand). Dus, met een potlood erover gaan: problem solved.

Dan komt het volgende probleem. OK, ik kan het bijtekenen. Maar: ik moet 3 sjablonen hebben. (een voor wit (wordt steelbrushed kast, is nodig dus) een zwart en een geel) Het minste dat de tekening met het potlood verschilt, is de uiteindelijke Tux lelijk.

Iemand ideeen om dit aan te pakken?

Verwijderd

ik ben eerste (tja blijft HK)

• lvh
DAMNIT

Lunatic, had 2 raampies open, move je ff?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
>> [forum=22]. :)

• lvh
Op dinsdag 26 maart 2002 20:32 schreef Phreak het volgende:
>> [forum=22]. :)
EDIT: TY

• lvh
22 uur, kick waardig denk ik.

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 26 maart 2002 19:40 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik heb dus een pic van Tux met 3 kleurtjes, easy om te spuiten dus, die ik op de zijkant van mijn case zou willen spuiten.

Probleem is, als je die op een "redelijke" grootte die pic zet, dan heb je pixelation (ie, je ziet lelijke blokjes (de pixels dus) aan de rand). Dus, met een potlood erover gaan: problem solved.

Dan komt het volgende probleem. OK, ik kan het bijtekenen. Maar: ik moet 3 sjablonen hebben. (een voor wit (wordt steelbrushed kast, is nodig dus) een zwart en een geel) Het minste dat de tekening met het potlood verschilt, is de uiteindelijke Tux lelijk.

Iemand ideeen om dit aan te pakken?
Kun je die sjablonen niet gewoon van papier maken?
Dan print je hem uit, werl je hem bij met potlood, maak je 3 kopien en knip je uit elke kopie 1 'kleur'

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Naar de dichtsbijzijnde copyshop gaan en een aantal kopien maken van de afbeelding van TUX (op het juiste formaat natuurlijk). De rest laat zich raden...

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
kunt hem ook overtrekken met potlood of stift.. dan line-art scannen .. eventueel nog iets bijwerken, 3x uitprinten klaar
Pagina: 1