Toon posts:

binnenkort waarschijnlijk Terrayon i.p.v. COM21!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk komen ze binnenkort bij mij aan de deur om een modempje in te wisselen.
Terrayon is dat nou wat???
En als ze langskomen moeten ze dan ook aan mijn comp klooien, of blijven ze gewoon beneden en wisselen ze het kastje alleen om?
Anders moet ik mijn netwerkje tijdelijk oprollen :(
Wie weet hier meer over?

Verwijderd

Ik heb al zo'n ding
ik heb op dit moment 2 kabelmodems
een terayon (voor proef) en een com21 :) (hopelijk vergeten ze die terayon op te halen)
helaas kan die terayon bijna nooit verbinding maken met de server maar als die het doet heb je een upstream van rond de 50 kb :) en downstream is evenhoog als de com21 (bij mij rond de 150 kb)

Als ze dat ding komen brengen kun je gewoon alles laten staan en hoeft je echt niet je netwerkje aftebreken want er kwam bij zo'n vage gast dat ding brengen en installeren hij gaf zo'n brief met instellingen en ging weer en zei niks over mijn netwerk en server :)

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

'k Heb Terayon nu zo'n 2 maanden en ik moet zeggen dat hij me best wel bevalt (hij is niet veel sneller maar zeker niet langzamer)

[semi-offtopic]

ohja.. autnor© je had het over een papier met instellingen, bedoel je dan die met wat je moet doen als je 6 dagen offlijn bent? Want ik hep nl. een probleempje met WINME
(zie dit topic plz)

[/semi-offtopic]