Toon posts:

COMP. SYSTEEM !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
iS DIT EEN GOED SYSTEEM VOOR EEN GOEDE PRIJS ?
IS DE COMBINATIE VAN COMPONENTEN GOED ?
Graag ADVIES !!!
AMD 700mhz 256 cache MMX cpu bord: Chaintech 7AJA Via KT133 chipset
128Mb SDRAM 133Mhz.
17" samsung monitor 753DF dot .20 70khz
20Gb Maxtor VL40 ultra DMA IDE 5400 toeren
16mb SDRAM 3Dfx Vooodooo III 2000 kaart
ATX behuizing 250W
Muis logitech met scroll + keybord
Plextor writer IDE 12x10x32
Cd speler samsung 52x
120 watt standaard boxen
windows ME pakket
floppy drive
bedrag +/- 4000,-

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Mmmm ziet er wel goed uit..alleen waar ga je hem voor gebruiken?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik het systeem thuis voor applicatues microsoft, tekenprog (niet te) , internet, cd branden, niet al te zware applicaties, spelletjes, etc

Verwijderd

Ik zou er een andere videokaart in late zetten. Die voodoo III 2000 is een beetje achterhaald. Als je een vet systeem wil moet je een GeForce2-achtige kaart nemen. Voor minder geld en redelijke prestaties kun je kiezen voor een GeForce(1) of een TNT2 Ultra.

Drinkus.

Verwijderd

Ik zou denk ik een 7200 rpm HD erin zetten...

Verwijderd

Als je veel disk-activity gaat hebben (dingen laden etc), raad ik idd een 7200rpm schijf aan.

Die voodoo kaart is niet echt lekker. Als je voor de beeldkwaliteit gaat, neem dan een matrox G400 (of G450). Als je een snelle kaart wil, om spelletjes etc op te doen, zou ik een geforce 2 nemen. Of, met een betere prijs / kwaliteit verhouding een geforce1 DDR.

Die 250 watt voeding is wat krap. Het is misschien beter om voor een 300W te gaan. Dit scheelt een paar tientjes, en geeft je flink wat meer "speelruimte".

Zet je je computer in dezelfde kamer als je stero-installatie? Dan hoef je er geen boxen bij te kopen. Je kan je computer veel beter aan je stereo hangen. Ten eerste klinkt dit gewoon 100X beter, en ten tweede hoef je geen boxjes te kopen.

Je zou ook kunnen overwegen om een Duron te kopen in plaats vcan een athlon. Je merkt het snelheidsverschil waarschijnlijk haast niet in de dingen die jij wilt gaan doen, en je bent zoveel goedkoper uit. Denk er maar eens over na...

WindowsME. Tja, waarom niet. Ikzelf vind 98SE net zo goed, en het vreet nog wat minder geheugen ook.

Ik zie trouwens dat je caps-lock weer is gerepareerd? :P

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 23:21
Heb je het toetsenbord al? Dan zou ik daar even mee terug gaan. Je caps-lock blijft nl. hangen ;)
Pagina: 1