Toon posts:

[XP] Brander zegt geen lege cd erin (zit er in!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik iets met xp wil branden sleep ik de bestanden op cd vervolgens bestanden op cd zetten lege cd erin en zegt ie geen lege cd erin. Ik heb het met verschillende cd's geprobeert.

Wat kan ik doen?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
wat je kan doen is allereerst posten wat voor brander je hebt, en wat voor software :)

en leest de brander wel gewoon cd's enzo :? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij leest wel gewone cd's en ik gebruik het standaard brand programma van xp (gewoon naar je brander slepen en bestanden op cd zetten)

Greetz

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 18:33 schreef w_killer007 het volgende:
Hij leest wel gewone cd's en ik gebruik het standaard brand programma van xp (gewoon naar je brander slepen en bestanden op cd zetten)
ok, en wat doet die brander (wat voor een is het er? ;)) het wel in een andere pc :? :)

wat gebeurt er als je bijvoorbeeld nero gebruikt (demo te downloaden van www.tweakers.net/meuktracker) :?
[quote]
Greetz
[/quote]

[topic=309815/1/200]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn brander merk is acer hij brand wel met clone cd en eerst ook met winxp programma maar nu niet meer.:Z

Greetz

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 18:40 schreef w_killer007 het volgende:
Mijn brander merk is acer hij brand wel met clone cd en eerst ook met winxp programma maar nu niet meer.:Z
dan is het dus geen hardware, maar windows, dus -> WOS lijkt me ;)
Greetz
[b][u]* veldmuis onder posts & replies *[/b][/u]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43
>> [forum=11].

En w_killer007? Greetz is niet nodig, zie linkje hierboven.

Verwijderd

Mischien is die lege cd niet goed, probeer is een andere lege cd.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
misschien is de lead-in ruimte al beschreven ofzo, of is de cd gewoon gaar. Beste is om gewoon een andere cd te proberen!

|Specs|

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik ben aan het zoeken naar de oplossing van het hierboven beschreven probleem. Ik heb hier ook last van. Situatie: WinXP Prof. NlL, SP2, Lite-on brander. Hij blijft aangeven dat ik er een lege CD in moet doen. Ik heb de brander al gewisseld maar dat heeft ook geen effect (een ouwere Philips erin gedaan)

Heeft iemand een idee?
Pagina: 1