Ik ben van plan een toetsenbord te modden. Ik ga denk ik de ledjes van Num Lock enz vervangen, maar verder weet ik niks, behalve verven dan. Weten jullie verder nog iets?
Haha, en dan wil iemand anders achter je PC en dan wil het niet zo 
Ohja, als je je toetsenbord gaat verven.. zorg er dan wel voor dat je hem goed schoon maakt en eventueel wat opschuurt ofzo.. Zo ziet mijn toetsenbord er momenteel uit.. vind het wel vet geworden.. waar eerst verf zat zit nu nog een soort blauwige gloed..
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2459522562
Ohja, als je je toetsenbord gaat verven.. zorg er dan wel voor dat je hem goed schoon maakt en eventueel wat opschuurt ofzo.. Zo ziet mijn toetsenbord er momenteel uit.. vind het wel vet geworden.. waar eerst verf zat zit nu nog een soort blauwige gloed..
Nothing is impossible
mijn toetsen zijn allemaal zilver metalic gespotenOp dinsdag 26 maart 2002 18:15 schreef Cubix het volgende:
Als je blind kan tikken; letters eraf schuren; staat heel professioneel!
Verwijderd
toetsenbord van plexiglas maken, alles uitdremelen en dan een blauwe neon lamp erin proppen
waar dient die print voorOp dinsdag 26 maart 2002 18:17 schreef ~Destructor() het volgende:
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Verwijderd
is volgens mij een microcontroller printjeOp dinsdag 26 maart 2002 19:20 schreef Haco het volgende:
[..]
waar dient die print voor
moet ik ook nog is eens aan beginnen
Dat is een microcontroller starters kit.
Met deze kun je Atmel AVR chips (AT90S1200) programmeren.
Microcontroller kun je zien als een soort van "mini computer", het heeft een stuk programmeerbaar geheugen (flash) waar je met behulp van dit bord je programma in kan zetten.
Op het bordje zitten een 8 tal knoppen en LED's die je kunt aansturen.
http://www.atmel.com/atmel/acrobat/doc0838.pdf
indien je interesse hebt in de specificaties
Met deze kun je Atmel AVR chips (AT90S1200) programmeren.
Microcontroller kun je zien als een soort van "mini computer", het heeft een stuk programmeerbaar geheugen (flash) waar je met behulp van dit bord je programma in kan zetten.
Op het bordje zitten een 8 tal knoppen en LED's die je kunt aansturen.
http://www.atmel.com/atmel/acrobat/doc0838.pdf
indien je interesse hebt in de specificaties
Nothing is impossible
Verwijderd
ik zie 2 pakjes lange vloei (waarvan 1 leeg) een leeg zakje weed, wat uitgemaakte joints in de asbak, een die nog niet op is en een tip-blokje
ik zie 2 pakjes lange vloei (waarvan 1 leeg) een leeg zakje weed, wat uitgemaakte joints in de asbak, een die nog niet op is en een tip-blokje
Controller eruit halen, en je eigen toetsenbord maken
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Je vergeet het broodmesOp dinsdag 26 maart 2002 19:41 schreef vanDee het volgende:
ik zie 2 pakjes lange vloei (waarvan 1 leeg) een leeg zakje weed, wat uitgemaakte joints in de asbak, een die nog niet op is en een tip-blokje![]()
![]()
![]()
En de koffie kop dan ?Op dinsdag 26 maart 2002 19:41 schreef vanDee het volgende:
ik zie 2 pakjes lange vloei (waarvan 1 leeg) een leeg zakje weed, wat uitgemaakte joints in de asbak, een die nog niet op is en een tip-blokje![]()
![]()
![]()
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
hmmmmmmmmmm wat zie ik daar langvloei en een wietzakje zonder wiet teken lekker. mmmmmmmmmmmmmOp dinsdag 26 maart 2002 18:17 schreef ~Destructor() het volgende:
Kun je letters achteraf nog erbij plakken?
Ik wil namelijk mijn toetsenbord+monitorbehuizing+kast+muis+alle andere shit in camouflage kleuren spuiten.
De Zilver/spiegel shit heb ik al gehad. Hij is nu zwart en dat is ook wel saai
Tijd voor wat Camoeflage kleurtjes
Ik wil namelijk mijn toetsenbord+monitorbehuizing+kast+muis+alle andere shit in camouflage kleuren spuiten.
De Zilver/spiegel shit heb ik al gehad. Hij is nu zwart en dat is ook wel saai
Tijd voor wat Camoeflage kleurtjes
Je zou de het signaal dat naar de computer gaat kunnen 'afluisteren' en zo een soort LED maken die aan gaat als je een toets aanslaat, ik denk echter dat deze veel zal gaan knipperen (op 2 mannieren).
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd
ja ik was er ook over aan het denken om me toetsenboard te modden... me monitor heb ik al gedaan ( pas )
maar nu ziet het eigelijk niet meer uit een zwarte kast
zwarte monitor, en witte toetsenboard....
kijken of ik die meschien ook es zwart maak ofzo
ja idd zwart is en blijft een vette kleur
ik was me ook aan het bedenken om er iets van een kleur erin te zetten / tussen de toetsen ofzo maar ik snap de ball** van die schema's
maar nu ziet het eigelijk niet meer uit een zwarte kast
zwarte monitor, en witte toetsenboard....
kijken of ik die meschien ook es zwart maak ofzo
ja idd zwart is en blijft een vette kleur
ik was me ook aan het bedenken om er iets van een kleur erin te zetten / tussen de toetsen ofzo maar ik snap de ball** van die schema's
Een grote noodstopknop er naast en de draadjes van je resetknop er heen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Je kan zo keyboard kopen bij de kijkshop. Een blauwe. Heb ik nu liggen, straks als het geld binnen is even neon er in en een zooitje ledjes en klaar is kees.Op dinsdag 26 maart 2002 18:20 schreef d_v_pelt het volgende:
toetsenbord van plexiglas maken, alles uitdremelen en dan een blauwe neon lamp erin proppen
Mischien een paar microschakelaartjes om je fans aan en uit te zetten. Of de schakelaartjes gebruiken van send e-mail keys of zo. Staat wel leuk.
Keys tekst verwijderen. Staat ook wel leuk. Maar verdompd onhandig als je het even niet weet. Heb ik een jaartje gedaan, maar toen was ik het wel zat hoor.
"Is your mother proud of you ?"
ikzelf heb een joystick in me toetsenbord gemaakt, zodat ik daarmee winamp kan besturen dmv een plugin....en hdd vu meter is in de maak
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Verwijderd
Misschien een extra Enter knop aan de linker kant van je toetsenbord.
Ken je muizen en entere tegelijk.
Ken je muizen en entere tegelijk.
ik wil ook wel gaan modden met mn board (ik heb er genoeg om te mollen
) maar ik zit hier nog mee ; als ik er neon inzet, of zelfs extra knoppen, zou dat dan via de ps2 poort kunnen gaan ? Valt daar nog wat op aan te sluiten, of stroom voor wat tierelanteintjes uit te halen ? greetz Bass
www.baskoole.com
(sorry dat ik een beetje laat reply)
Is er dan ook een mogelijkheid om een knopje te maken die je ik kan stellen dat ie bijvoorbeeld IE opstart ofzo? HEt is een heel simpel C1000-toetsenbord (dus geen fratsen
)
Is er dan ook een mogelijkheid om een knopje te maken die je ik kan stellen dat ie bijvoorbeeld IE opstart ofzo? HEt is een heel simpel C1000-toetsenbord (dus geen fratsen
Kun je in Windows als het goed is wel instellen door middel van HOTKEY assignement.Op woensdag 27 maart 2002 16:00 schreef Silvermonkey123 het volgende:
(sorry dat ik een beetje laat reply)
Is er dan ook een mogelijkheid om een knopje te maken die je ik kan stellen dat ie bijvoorbeeld IE opstart ofzo? HEt is een heel simpel C1000-toetsenbord (dus geen fratsen)
Moet je volgens mij ff de eigenschappen van IE openen en dan moet je wel ergens een hotkey kunnen toevoegen.
'k weet niet zeker of 't zo moet aangezien ik een multimedia keybord heb en de www knop daar standaard opzit.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Misschien is het heel heel heel veel werk...Maar wat mij leuk lijkt, is alle letters er uit ponzen en daar onder een neon geval monteren! Als het donder is, dat wordt de keyboard verlicht en kan je alle toetsen goed zien
(beetje het idee zoals GSM's)
hmmz ik krijg nu zelf accuut id'un...Op woensdag 27 maart 2002 16:11 schreef PhoneTechnician het volgende:
Misschien is het heel heel heel veel werk...Maar wat mij leuk lijkt, is alle letters er uit ponzen en daar onder een neon geval monteren! Als het donder is, dat wordt de keyboard verlicht en kan je alle toetsen goed zien(beetje het idee zoals GSM's)
Verwijderd
hoe weet je dan nog waar welke letter/teken zit?Op woensdag 27 maart 2002 16:14 schreef Riannuh het volgende:
[..]
hmmz ik krijg nu zelf accuut id'un...zelf heb ik mijn toetsenbord helemaal zwart geschilderd. ben er wel blij mee...
Ik tiep blind ... dat is niet zo moeilijk hoorOp woensdag 27 maart 2002 16:27 schreef Emphelator het volgende:
[..]
hoe weet je dan nog waar welke letter/teken zit?
Ik zou de toetsen niet overspuiten, volgens mij wordt dat best lastig. Zelfs als je blind kan typen.
ik vind het nog wel meevallen... maar dat is natuurlijk ieder voor zich toch?!Op woensdag 27 maart 2002 16:35 schreef HGJ het volgende:
Ik zou de toetsen niet overspuiten, volgens mij wordt dat best lastig. Zelfs als je blind kan typen.
Ik heb mijn ibm(oudje) tb zwart met. gespoten en de toetsen gewoon gelaten zoals ze waren, en het mag gezegt, tziet er d*mngood uit.
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Ik kijk nooit naar die toetsen... Kunnen best overgespoten worden. Alleen als ik ga programmeren word het iets moeilijker denk ik, meeste weet ik wel te zitten, maar sommige toetsen is dan toch even zoeken denk ik.Op woensdag 27 maart 2002 16:35 schreef HGJ het volgende:
Wat is dat ??? Een beetje MILD shag roken...Op dinsdag 26 maart 2002 18:17 schreef ~Destructor() het volgende:
HIER !!! PAK AAN
offtopic:
[quote]
Op woensdag 27 maart 2002 16:34 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Ik tiep blind ... dat is niet zo moeilijk hoor
[/quote]
Nee, een cursus volgen of gewoon veel chatten (ik typ 2 keer zo snel als toen ik nog geen internet had
)
[quote]
Op woensdag 27 maart 2002 16:34 schreef Riannuh het volgende:
[..]
Ik tiep blind ... dat is niet zo moeilijk hoor
[/quote]
Nee, een cursus volgen of gewoon veel chatten (ik typ 2 keer zo snel als toen ik nog geen internet had
Als je je toetsenbord gaat spuiten gebruik dan primer en blanke lak... heb nu een toetsenbord waar geen blanke lak overheen zit, en bij de pijltjestoetsen was na een maand de verf al weg
Heb nu een nieuw Cherry toetsenbord, die ga ik wel lekker dik in de blanke lak zetten...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
In je kieboord zit nog een kristalletje.
Zet er eens een in dit 10% sneller is en kijk of je voortaan wint men Quake.
Of wat dacht je van een plexiglas bovenkant, en dan de slangen van je waterkoeling er doorheen knallen
Zet er eens een in dit 10% sneller is en kijk of je voortaan wint men Quake.
Of wat dacht je van een plexiglas bovenkant, en dan de slangen van je waterkoeling er doorheen knallen
Zeker :9! Dan smaakt de joint minder naar sjekOp woensdag 27 maart 2002 16:41 schreef Flarrestein het volgende:
[..]
Wat is dat ??? Een beetje MILD shag roken...
Nothing is impossible
Heee, ben ik weer gerust..Op woensdag 27 maart 2002 17:59 schreef ~Destructor() het volgende:
[..]
Zeker :9! Dan smaakt de joint minder naar sjek
HIER !!! PAK AAN
Pagina: 1