Final Fantasy achtige games op de pc ???

Pagina: 1
Acties:

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:21
Weet iemand of er final fantasy achtige spellen op de pc zijn uitgebracht ???
ik ben helemaal van van dit soort spellen namelijk , maar ik heb er eigenlijk nog nooit gezien op de pc :(
dus is er iemand die een paar titels weet :+ :?

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

Houston3

ole

grandia 2 ? :p

• NoReseth
hmmz, zal is kijken of ik wat info over het spel kan vinden, heb er iig nog nooit van gehoord ...

• Houston3

Houston3

ole

misschien eens rondkijken in spielerij :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

éh, domme vraag maar bedoel je echt console RPGs of RPGs in een FF setting (dus meestal een "moderne" fantasy wereld)

• NoReseth
ik bedoel rpg's die dus zegmaar dezelfde soort gameplay als final fantasy hebben, hoeven dus geen console rpg's te zijn

• White Dust

White Dust

Op dinsdag 26 maart 2002 18:13 schreef pvanwelt het volgende:
ik bedoel rpg's die dus zegmaar dezelfde soort gameplay als final fantasy hebben, hoeven dus geen console rpg's te zijn
Dus wel in een "moderne" wereld, ik ben bang dat het dan wel eens moeilijk kan worden... op de consoles zijn zelfs weinig van dit soort spellen... eigenlijk is wat dat aangaat de nieuwste FF spellen een uniekum...

• NoReseth
idd, daarom ben ik dit topic begonnen,
want op de playstation en snes zijn er echt vele van dit soort spellen :Z

maar op de pc is het meer als : might and magic, wizardry, baldurs gate etc etc ...

gelukkig noemde net iemand "grandia 2" want dit is waarschijnlijk wel zo'n spel wat ik bedoel. dus ik ga gelijk kijken of ik eraan kan komen :o

• Houston3

Houston3

ole

goed he :P maar ik ben ook fan van dit soort games en ik heb er echt maar 3 ofzo :(
waarvan ff7 ff8 en grandia 2 :/ ik moet echt meer hebben....

• NoReseth
ik dus maar 2 :(
en dan hele berg op psx en snes ...

is dat grandia 2 beetje gaaf spel .. :+ ?

Verwijderd

er zijn er best veel.....Niet origineel uitgebracht op de pc,maar zoek maar eens op kazaa of morpheus.Iedereen ript die spellen van psx spellen af ofzo en zetten die op inet met emulator kun je ze zo spelen op je comp.......Kijk anders maar eens op www.squaresoft.com de makers van FFhun maken de beste rps.Kijk dan ook meteen ff naar vargant story ook zeer goeie rpg (ben redelijk rpg fan :)).Kijk meteen ff naar FF5 die is laats uitgebracht door hun is van oude console af(een nintendo weet zo niet welke)Kun je zien hoe ze oude spelen opkalafateren :)

• White Dust

White Dust

Ik heb hier wel een RPG wat er een beetje op lijkt...
Kijk maar es op www.summoner-thegame.com, eerst op de PC uitgebracht en een maandje later op de PS2 maar het geeft wel een FF sfeer, het speelt zich af in een combi van de middeleeuwen en oosterse sfeer op een fantasy setting, ik zelf vond het spel een beetje te makkelijk, geef mij maar Die-Hard RPGs (Might and Magic, Wizardry, Baldur's Gate ;)
Pagina: 1