AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Bij mij zit er dus ook een klein scheurtje.
Ik had hem een tijdje geleden al zien zitten, maar ik dacht dat ik hem een keer per ongeluk ergens tegen aan had gestoten ofzo. Totdat ik het op dpreview las.
Het valt gelukkig bijna niet op, en zolang het niet erger wordt zit ik er niet zo mee, want de kwaliteit van de foto's wordt er niet minder van.
Ik had hem een tijdje geleden al zien zitten, maar ik dacht dat ik hem een keer per ongeluk ergens tegen aan had gestoten ofzo. Totdat ik het op dpreview las.
Het valt gelukkig bijna niet op, en zolang het niet erger wordt zit ik er niet zo mee, want de kwaliteit van de foto's wordt er niet minder van.
Ja, en dan...Op dinsdag 26 maart 2002 18:21 schreef kingofhill het volgende:
damn verneukt
voor een cam van 800 of 900 euro ofzo
als ik hem had was ik teruggegaan
dan sturen ze hem op naar canon, ben je je camera een maand kwijt en dan krijg je misschien een nieuw achterkantje.
Nou het is jammer dat het scheurtje erin zit, maar ik zal er niet wakker van liggen.
Verwijderd
ik ook niet, heb hem niet.
maar toch is zeker kut als die buiten garantie verder uitscheurt
maar toch is zeker kut als die buiten garantie verder uitscheurt
Ik vraag me af welke tweakers met G2 ook last van het scheurtje hebben, en of dat scheurtje(net als bij mij)net zo klein is als op de foto, of dat ie groter is(misschien wel een hele hoek eruit).
Ouch, ik zou de camera terugbrengen en een nieuwe eisen.

Whatever.
nee, die van mij heeft geen scheurtjes, zou hem toch mooi naar canon terugsturen (brengen) voor garantie, het één en ander is natuurlijk onaanvaardbaar voor zo'n dure camera.
Ik zou dus toch wel een nieuwe willen als ik dat zelf zou hebben. Heb je zo'n dure cam en dan nog scheurtjes erin, die worden ook groter en dieper en dalijk breekt het er nog af ook.
Hmm... das apart, dat scheurtje zit er bij mij ook. Was me nog niet eerder opgevallen. En hij is precies hetzelfde als degene op de foto. Lijkt mij dat het een fabricagefout is. En aangezien het scheurtje overal hetzelfde is, lijkt het me sterk dat zoiets verder zal uitscheuren. Dus ik lig er niet van wakker.
Overigens is het scheurtje echt heel klein...
Misschien een idee om hier een polletje neer te zetten voor G2 eigenaars met daarin:
- wel/geen crack op desbetreffende plek;
- aankoopdatum;
- serienummer (alleen eerste 4 tekens is voldoende).
Mocht het een structureel probleem zijn dan is het natuurlijk makkelijk om dit d.m.v. zo'n polletje aan te tonen bij Canon om zo goede serviceafhandeling af te dwingen.
Maak wel een begin:
- géén crack
- 24 december 2001
- 1A31XXXXX
Wie kan er een mooi grafiekje maken met daarin een staafje voor wel- en geen crack ?
- wel/geen crack op desbetreffende plek;
- aankoopdatum;
- serienummer (alleen eerste 4 tekens is voldoende).
Mocht het een structureel probleem zijn dan is het natuurlijk makkelijk om dit d.m.v. zo'n polletje aan te tonen bij Canon om zo goede serviceafhandeling af te dwingen.
Maak wel een begin:
- géén crack
- 24 december 2001
- 1A31XXXXX
Wie kan er een mooi grafiekje maken met daarin een staafje voor wel- en geen crack ?
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
... maar ze groeien helaas wèl:Op woensdag 27 maart 2002 00:12 schreef vanDaal het volgende:
Hmm... das apart, dat scheurtje zit er bij mij ook. Was me nog niet eerder opgevallen. En hij is precies hetzelfde als degene op de foto. Lijkt mij dat het een fabricagefout is. En aangezien het scheurtje overal hetzelfde is, lijkt het me sterk dat zoiets verder zal uitscheuren. Dus ik lig er niet van wakker.

Zie ook [topic=453530/1/25]
Pagina: 1